Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Punt moest hier altijd behaald worden. Dikke merci ook aan de George om het tactisch weer helemaal te verkloten. Ffkes een defensieve middenvelder erop smijten als je 1-0 achter staat. Je moet het maar durven.

Dit weekend verliezen tegen Lokeren, 2 op 12 en leekens buiten. Ik zou het zo stilaan durven gaan hopen dat Brugge verliest. Mijn hart bloedt als ik zulke dingen zeg, maar ik wil echt gewoon van Leekens af.

Trebby

Legacy Member
Rubmifer zei:
Punt moest hier altijd behaald worden. Dikke merci ook aan de George om het tactisch weer helemaal te verkloten. Ffkes een defensieve middenvelder erop smijten als je 1-0 achter staat. Je moet het maar durven.

Dit weekend verliezen tegen Lokeren, 2 op 12 en leekens buiten. Ik zou het zo stilaan durven gaan hopen dat Brugge verliest. Mijn hart bloedt als ik zulke dingen zeg, maar ik wil echt gewoon van Leekens af.

Couldn't agree more.

Romelus

Legacy Member
Goed gespeeld, hadden een punt verdiend.


Buysse :puke: Slechte wedstrijd gespeeld.

Anoniem04

Legacy Member
Met Leekens wordt Club echt geen kampioen.

Sas mogen ze ook buitengooien.

Jepjep

Legacy Member
Rubmifer zei:
Punt moest hier altijd behaald worden. Dikke merci ook aan de George om het tactisch weer helemaal te verkloten. Ffkes een defensieve middenvelder erop smijten als je 1-0 achter staat. Je moet het maar durven.

Dit weekend verliezen tegen Lokeren, 2 op 12 en leekens buiten. Ik zou het zo stilaan durven gaan hopen dat Brugge verliest. Mijn hart bloedt als ik zulke dingen zeg, maar ik wil echt gewoon van Leekens af.

Ik denk echt niet dat ze Leekens gaan buitensmuiten na een 0/12, daar is volgens mij meer voor nodig. En jullie staan eerste, dus Leekens heeft nog krediet bij het bestuur.

Essit

Legacy Member
Eern mooie trainingsmatch van Club. Met wat inzet pak je tegen dit Newcastle toch altijd een punt zeker.

Achja, nooit een fan geweest van Leekens...

En zoals het er nu voorstaat krijgen ze Vadis nooit meer verkocht, zoals die staat te wandelen op een veld zeg.

Rubmifer

Legacy Member
Hoefkens als cv vandaag wel heel erg goed vond ik. Heb hem geen enkele fout weten te maken.

Jepjep

Legacy Member
dacuba zei:
Kom, laat ons daar niet over beginnen. We kunnen beter de blijde dag dat Club Leekens "wegkocht" herdenken. Goede herinneringen..

Dat was één van de mooiste dagen van mijn leven.

NemesisBE

Legacy Member
Club speelde de 2de helft niet slecht. Of dat aan de tegenstander lag, weet ik niet, maar kheb goeie dingen gezien. Lestienne deed het beter dan in de eerste helft, Trickovski viel bijzonder goed in en Hoefkens deed het best aardig als CB. Ook Hogli was goed als RB. Buysse dan weer minder.
En tot nu toe de beste match van Jorgensen bij Club.

Rubmifer

Legacy Member
Leekens: "Dit is een revanche voor Bordeaux"

Maar enfin zeg, hou toch eens uw muil. Revanche nemen met een nederlaag waar je altijd minstens een draw moest behalen. Ge moet het maar durven zeggen. Ik schaam me echt als club supporter. Deze man doet echt afbreuk aan alles wat Club zo mooi maakt.
Je gaat me toch niet zeggen dat ook een Mannaert dit soort bullshit maar door de vingers gaat blijven zien.

Racing_Genk

Legacy Member
Haha ik las het net ook al, echt lachwekkend. Hij doet net alsof hij met 0-3 is gaan winnen.

Even later las ik ook nog: "We zijn op weg om een topclub te worden". Wat een onzin is me dit als je 1-0 verliest tegen het reserve elftal van Newcastle
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan