Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Het gaat inderdaad wel eens wat minder gaan maar Vossen & Benji scoren al een hele tijd aan de lopende band. En bij Genk ligt vooral het probleem defensief, als je dan weet dat Kara en Simaeys ons versterken dan kunnen we wel eens meedoen voor de prijzen. Meedoen ik zeg niet winnen.

Jepjep

Legacy Member
Ik zet mijn geld in op genk.
Als 2 honden vechten om een been en als Sjorsj de coach is van één van die honden, dan gaat genk ermee vandoor.

Of zoiets.

Anoniem04

Legacy Member
"Ik ben trots op deze prestatie. We zijn op weg een topclub te worden. Hopelijk recupereer ik nu wat spelers."

:lol:

Wel een 3/9 hebben en 3de staan in een groep in de EL. Wat een debiel toch, gelukkig dat ze hem bij Brugge hebben weggehaald bij de RD.

eurowarriors

Legacy Member
Ook een prachtige prestatie van Levante. Met 3-0 winnen thuis tegen Twente en Twente eigenlijk overklassen op alle vlakken. Levante eindigde vorig seizoen dan wel 5e, eigenlijk zijn ze een degradatieploeg qua budget. Ze hebben een budget van tien miljoen euro. Met twee overwinningen in de Europa League (!) hebben ze al hun zomertransfers betaald. Zegt genoeg imo.

Michel Herrero speelt daar momenteel de pannen van het dak én heeft een terugkoopclausule van Valencia! Hopelijk komt die volgend seizoen terug!

Jepjep

Legacy Member
eurowarriors zei:
Ook een prachtige prestatie van Levante. Met 3-0 winnen thuis tegen Twente en Twente eigenlijk overklassen op alle vlakken. Levante eindigde vorig seizoen dan wel 5e, eigenlijk zijn ze een degradatieploeg qua budget. Ze hebben een budget van tien miljoen euro. Met twee overwinningen in de Europa League (!) hebben ze al hun zomertransfers betaald. Zegt genoeg imo.

Michel Herrero speelt daar momenteel de pannen van het dak én heeft een terugkoopclausule van Valencia! Hopelijk komt die volgend seizoen terug!

Twente wel serieus genaaid door de ref.. 0-1 onterecht afgekeurd en de penalty (1-0) was er geen.

Wilcao

Legacy Member
eurowarriors zei:
Ook een prachtige prestatie van Levante. Met 3-0 winnen thuis tegen Twente en Twente eigenlijk overklassen op alle vlakken. Levante eindigde vorig seizoen dan wel 5e, eigenlijk zijn ze een degradatieploeg qua budget. Ze hebben een budget van tien miljoen euro. Met twee overwinningen in de Europa League (!) hebben ze al hun zomertransfers betaald. Zegt genoeg imo.

Michel Herrero speelt daar momenteel de pannen van het dak én heeft een terugkoopclausule van Valencia! Hopelijk komt die volgend seizoen terug!

Ik had gelezen dat de arbitrage ook een groot aandeel had in de zege van Levante en dat Chadli weer geweldig was. Klopt dit EuroW.?

eurowarriors

Legacy Member
Ik heb enkel de samenvatting gezien, kwas Genk gaan kijken, maar de penalty was idd heel licht. Heb gehoord dat Chadli de beste man was bij Twente, maar ook een van de weinigen die een degelijk niveau haalden. Wist zelfs nog niet dat de 0-1 onterecht werd afgekeurd..

Blijft natuurlijk een straffe prestatie tegen de leider uit Nederland.

BleKKie

Legacy Member
Dillyracer zei:
:lol:

Wel een 3/9 hebben en 3de staan in een groep in de EL. Wat een debiel toch, gelukkig dat ze hem bij Brugge hebben weggehaald bij de RD.

Ongelooflijk, hoe zielig kan je zijn eigenlijk :sop:

Die zijn interviews zijn eigenlijk gewoon één groot facepalm moment :sad:

LaBuenaVida

Legacy Member
Kheb mij goed geamuseerd in Newcastle!
Enorm vriendelijke mensen, met uitzondering van een paar stoere mannen.

In het stadion was er zo goed als geen sfeer van de thuisploeg. Zelfs bij het scoren van een goal wordt er geen deuntje afgespeeld of de naam een paar keer afroepen.

Zij zullen allesinds ons goed gehoord hebben!

Anyways, twas een topverplaatsing!

Jack Wilshere

Legacy Member
LaBuenaVida zei:
Kheb mij goed geamuseerd in Newcastle!
Enorm vriendelijke mensen, met uitzondering van een paar stoere mannen.

In het stadion was er zo goed als geen sfeer van de thuisploeg. Zelfs bij het scoren van een goal wordt er geen deuntje afgespeeld of de naam een paar keer afroepen.

Zij zullen allesinds ons goed gehoord hebben!

Anyways, twas een topverplaatsing!

Blue Army On Tour laat altijd een onvergetelijke indruk na! :cool:

LaBuenaVida

Legacy Member
Gunther D. zei:
Blue Army On Tour laat altijd een onvergetelijke indruk na! :cool:

Haha tzal wel zijn dadde :)
Ben wel kapot, in twee nachten nog maar goed 2uurtjes geslapen en vanmiddag zelfs nog enkele lessen gevolgd.
Twas me een feestje :p

JPV

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Europees zijn wij belgen jammer genoeg niks meer waard, en dit wordt elk jaar pijnlijker bevestigd.

Met sommige uitschieters gaan we er niet komen .

euh? europees niks meer waard? we staan momenteel weer bijna tiende op de Europese ranglijst en hebben een meer dan gemiddeld jaar tot nu toe.

OK, we zijn geen topland meer zoals in de jaren 70-80-begin 90, maar dat zullen we ook nooit meer kunnen zijn wss, tenzij er sterk geremd wordt op het financiële (iedereen weet waarom we toen wél meespeelden).

Niet zo negatief zijn, we hebben een fantastische nationale ploeg voor het moment en een 3 a 4 ploegen die Europees ons af en toe leuk kunnen verrassen. Meer kunnen we écht niet verwachten, hoor.

Racing_Genk

Legacy Member
JPV, geef het op, sommigen gaan het toch nooit snappen. Belgie doet het de laatste 2 jaar Europees het best sinds pakweg 10 jaar, maar toch hebt ge nog van die pipo's die wellicht af en toe eens een match meepikken en met dergelijke conclusies afkomen.

Swagger

Legacy Member
JPV, ik bewonder uw positieve ingesteldheid, gij zijt nen echte optimist denk ik (heb ik ook al in andere topics gemerkt)

Racing_Genk

Legacy Member
Hij heeft hier toch volledig gelijk? Hij somt enkel feiten op dus ik zie niet in hoe ge zijn opmerking in vraag kunt stellen

Swagger

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Hij heeft hier toch volledig gelijk? Hij somt enkel feiten op dus ik zie niet in hoe ge zijn opmerking in vraag kunt stellen

Doe ik ook ni hoor, was serieus bedoeld.

Racing_Genk

Legacy Member
Ah, uw post kwam over alsof ge hem op de korrel neemt imo :p, maar dat zal ik verkeerd geinterpreteerd hebben

Swagger

Legacy Member
Racing_Genk zei:
Ah, uw post kwam over alsof ge hem op de korrel neemt imo :p, maar dat zal ik verkeerd geinterpreteerd hebben

Ja, kunt het ook ironisch lezen, maar was deze keer oprecht zo niet bedoeld.

Racing_Genk

Legacy Member
Bwa, Zweedse en Deense competitie (behalve Kopenhagen) zijn toch een pak lager niveau.

Ik denk dat Turkije een goeie norm is

JPV

Legacy Member
We zijn imho ongeveer gelijkwaardig aan Turkije/Griekenland, maar beter dan Denemarken/Zweden.

Griekenland is wel een twijfelgeval naar de toekomst toe, hoe die financieel gaan rondkomen, weet ik niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan