Archief - UEFA Europa League 2012-2013

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheRedDevils

Legacy Member
Er zat wel meer in. Bacca en Vadis zaten totaal niet in de match. Een goeie Bacca had die kopbal altijd gescoord. :sop:

TazzDeMazz

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Er zat wel meer in. Bacca en Vadis zaten totaal niet in de match. Een goeie Bacca had die kopbal altijd gescoord. :sop:

Deed niet veel verkeerd hoor. Bal kwam zeer hard en hij kopte op de uist manier naar de grond.

Kenneke10

Legacy Member
Jammer dat topclub's in europa die europa league niet serieus nemen, met een beetje meeval pakt club een punt terwijl hun basis elf ons gewoon een pandoering geven...

Liverpool enkele weken terug ook met een Bploeg gespeeld tegen salzburg alsk me niet vergis.

Europees zijn wij belgen jammer genoeg niks meer waard, en dit wordt elk jaar pijnlijker bevestigd.

Met sommige uitschieters gaan we er niet komen .

ps proficiat aan Krc Genk is een mooi gebaar richting slachtoffers van ford genk.

Kenneke10

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Deed niet veel verkeerd hoor. Bal kwam zeer hard en hij kopte op de uist manier naar de grond.

Idd voorzet was gewoon te hard om die nog in doel te koppen naar de grond koppen is dan enige juiste beslissing maar die bal was veel te hard....kan je bacca niets verwijten

waffel

Legacy Member
Zucht.

Wel goed gedaan van Genk, echt de beste ploeg in België momenteel.

1CEZ

Legacy Member
ik weet niet waarom iedereen verbaast is ivm Zorz, je kon toch al weten dat het zo ging zijn. Dag dat " zorz is van ons" werd gezongen, was de mooiste dag voor de RD, eindelijk verlost van dat onkunde, daarom dat ik club ook nix gun dit seizoen, gewoon in de hoop dat hij terug onder ne steen gaat kruipen en nooit geen ploeg meer gaat coachen. Tis erg maar zo'n afkeer heb ik van die gast.

TheRedDevils

Legacy Member
Is inderdaad de schuld van Vadis door dom balverlies. Hij was echt zwak vond ik, wou zich te veel bewijzen zeker.

sneeuwzwart

Legacy Member
Leekens: "Ik vind dat club brugge vandaag een uitstekende prestatie heeft geleverd" :rofl:

Romelus

Legacy Member
sneeuwzwart zei:
Leekens: "Ik vind dat club brugge vandaag een uitstekende prestatie heeft geleverd" :rofl:

Dat is niet zijn domste uitspraak want Club heeft best goed gespeeld.

TazzDeMazz

Legacy Member
waffel zei:
Zucht.

Wel goed gedaan van Genk, echt de beste ploeg in België momenteel.

Die spelen dan ook echt op een wolk met geen blessures. Is leuk om te zien maar houden ze van ze lang ze leven niet vol. Daar gaat nog verval op komen.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Het bestuur van Club zal moeten opstaan want de spelers zijn ver allemaal kreupel en de trainer ligt onder tafel van het lachen met zijn eigen mopjes.

Leekens blijft = Genk champion waarschijnlijk, anders krijgen we nog een fijne driestrijd.

TazzDeMazz

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Simaeys
Köteles
Hyland
en Barda is nog maar pas fit

dus... en het zijn 3 basisspelers

Ok, was idd die verdedigers vergeten maar om een claim als die van kablammo te maken is er ook wat over. Ben benieuwd wat ze doen als die winning flow sputtert.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan