Scr1fle
Legacy Member
Jurgenv1 zei:Dalmat naar Turkije (dus geen gezaag meer waarom Dalmat wél mocht blijven ofzo):
C.Brugge'den Orduspor'a - Orduspor - MoRBeYaZ.NeT
(Kunnen ze geen Akpala toesteken ofzo?)
Nog niks officieel?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Dalmat naar Turkije (dus geen gezaag meer waarom Dalmat wél mocht blijven ofzo):
C.Brugge'den Orduspor'a - Orduspor - MoRBeYaZ.NeT
(Kunnen ze geen Akpala toesteken ofzo?)

sharpshot zei:tss de enige "echten" vergeet hem dan nog
merci ze wiebel

Weebl zei:Dacht net hetzelfde te posten.
Vorig seizoen was er toch ook een meerderheid?
Trd, berke, volder, nemmy, starrk, blekkie, jurgen, en niet te vergeten de waffel!
Romelus zei:Wil je mij aub niet vernoemen.
Dank.
Romelus zei:Ben voortaan 100 % neutraal. KutD'Hooghe, hoe hij Jonckheere buitengekegeld heeft. Respectloos.

Wijsheid zei:100% neutraal bestaat niet, maar soit.
Vanavond nog communiceert KRC Genk over de transferactiviteiten, zegt KRC Official op FB. Benieuwd of we nu duidelijkheid krijgen omtrent enkelen.
EDIT: 'tis al zover. Casteels en Matoukou zijn pleite. Geen akkoord met Courtois.
Didierke10 zei:Vind dit vooral spijtig voor jullie. Casteels heeft geen respect voor jullie club.
BleKKie zei:Volderke gaat wel wisselen met waffel![]()