Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
heb je het volledige artikel wel gelezen?
Waar komt dat gerucht van Atletico eigenlijk vandaan? Ik heb daar echt niets van gelezen en als ik even google naar "Atletico Courtois" dan krijg ik enkel shitartikeltjes van rotte kutsites als tribalfootball etc.

eli de kakker

Legacy Member
Weebl zei:
Ja, maar als die jongen nu écht weg wil?
Je kan die jongen niet houden tegen zijn wil..

Hij wil niet meer weg "zegt hij" :p Maar hebben voor hem al een vervanger klaar staan zodus en ne vervanger voor groius zoeken, das gewoon hopeloos ...

Sportinggboy

Legacy Member
Gavin zei:
Waar komt dat gerucht van Atletico eigenlijk vandaan? Ik heb daar echt niets van gelezen en als ik even google naar "Atletico Courtois" dan krijg ik enkel shitartikeltjes van rotte kutsites als tribalfootball etc.


Dat staat in de krant van HLN van vandaag ... Chelsea zou hem kopen en 1 jaar uitlenen aan Atletico, maar Courtois zou daar geen interesse in hebben( Atletico heeft geen doelman op de moment ) ( wat me raar lijkt, is toch wel leuk voor 1 jaar daar vaste doelman te worden ) Daarom lijkt me dat ook niet waar ook niet :

Alsof alles nog niet ingewikkeld genoeg was, meldde zich de voorbije dagen een derde hond in het kegelspel: Atlético Madrid. De Spaanse topclub dacht Courtois definitief te kunnen aantrekken als vervanger voor David de Gea. Atlético kon niet op tegen de miljoenen van Chelsea, maar gooide het wel op een akkoordje met de Engelsen: Courtois definitief naar Chelsea en vervolgens een uitleenbeurt aan Atlético. Dat was zonder Courtois gerekend, die geen zin had in een transfer naar de tweede club uit Madrid. Het was per direct naar Chelsea, op uitleenbasis naar Genk én niet anders, weet Het Laatste Nieuws. (dea)

byter

Legacy Member
Exorikos zei:
Hij zou een jaar uitgeleend worden aan OHL. Dat was veel beter geweest voor zijn carrière dan in Duitsland in derde klasse te gaan pottenstampen. Na dat jaar zal hij nog steeds derde doelman zijn in Hoffenheim, maar na een jaar OHL zou zijn tweede of misschien zelfs eerste doelman geweest zijn, want Courtois is dan sowieso weg.

Wie er na Courtois in doel staat weet je niet ..mss zou het Köteles zijn ipv Casteels?

Hoffenheim kan Casteels ook uitlenen? Dus het is exact dezelfde deal als bij Genk. Bundesliga of JPL? tsja ... wat je wel Casteels kan verwijten is de manier waarop. Alhoewel Genk ook moet beseffen dat je niet simpelweg "nee" kunt blijven zeggen. Spelers worden ontevreden.

Anele lijkt me daarom ook nog een serieus vraagteken. Die wilt ook al langer weg.

Burgernfries

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
leg uit?
heb je het volledige artikel wel gelezen?

Ik had het hoofdzakelijk op het artikel in HBvL over hetzelfde onderwerp.
Daaruit kwam dat iedereen wel wou, maar dat er een probleem was over de financiële voorwaarden, en dat er volgens Genk nu tot 27 aug niet meer gebabbeld wordt, terwijl papa Courtois dit wel wil.
--> Stommeriken dat ze dergelijke noodzakelijke onderhandelingen uitstellen tov een ploeg die 9 miljoen euro! wil geven voor een keeper EN daarbij die keeper nog eens een jaar wil stallen bij Genk.

Voodoo_wizard

Legacy Member
iplf zei:
Ik had het hoofdzakelijk op het artikel in HBvL over hetzelfde onderwerp.
Daaruit kwam dat iedereen wel wou, maar dat er een probleem was over de financiële voorwaarden, en dat er volgens Genk nu tot 27 aug niet meer gebabbeld wordt, terwijl papa Courtois dit wel wil.
--> Stommeriken dat ze dergelijke noodzakelijke onderhandelingen uitstellen tov een ploeg die 9 miljoen euro! wil geven voor een keeper EN daarbij die keeper nog eens een jaar wil stallen bij Genk.
genk wil die 9miljoen netto hebben! Pa Courtois daarentegen eist nog een percentage op de transferprijs dus zou Chelscum meer als die 9 miljoen moeten betalen.

FrownedUpon

Legacy Member
Al die vaders zo profiteren van hun zonen hun succes. Schraal noem ik dat...

Truman'

Legacy Member
FrownedUpon zei:
Al die vaders zo profiteren van hun zonen hun succes. Schraal noem ik dat...

die vaders hebben daar wel 3minuten staan demareren op die hun mama he . dat kost ook krachten!

Met oogsten wat je zaait is niks mis mee :D

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
iplf zei:
Ik had het hoofdzakelijk op het artikel in HBvL over hetzelfde onderwerp.
Daaruit kwam dat iedereen wel wou, maar dat er een probleem was over de financiële voorwaarden, en dat er volgens Genk nu tot 27 aug niet meer gebabbeld wordt, terwijl papa Courtois dit wel wil.
--> Stommeriken dat ze dergelijke noodzakelijke onderhandelingen uitstellen tov een ploeg die 9 miljoen euro! wil geven voor een keeper EN daarbij die keeper nog eens een jaar wil stallen bij Genk.

Chelsea wil Courtois bij A. Madrid steken i.p.v. bij Genk.

Exorikos

Legacy Member
byter zei:
Wie er na Courtois in doel staat weet je niet ..mss zou het Köteles zijn ipv Casteels?

Hoffenheim kan Casteels ook uitlenen? Dus het is exact dezelfde deal als bij Genk. Bundesliga of JPL? tsja ... wat je wel Casteels kan verwijten is de manier waarop. Alhoewel Genk ook moet beseffen dat je niet simpelweg "nee" kunt blijven zeggen. Spelers worden ontevreden.

Welja, daarom zei ik ook na Courtois zijn vertrek tweede of zelfs eerste. Hij gaat niet uitgeleend worden aan een eersteklasser in Duitsland. Hij gaat daar in de lagere klassen mogen spelen en trainen.

Die transferstop is echt onbegrijpelijk. Ze willen niet meer onderhandelen tot het bijna te laat is?

Cin

Legacy Member
Genk kon 6-8 miljoen cashen en dan springt de deal af op zoiets. :doh:

Eerder uitstel dan afstel denk (lees: hoop) ik.

Muismat

Legacy Member
Exorikos zei:
Die transferstop is echt onbegrijpelijk. Ze willen niet meer onderhandelen tot het bijna te laat is?

Idd. De Bruyne kan mss nog groeien, maar als Chelsea wilt cashen voor 1 van u spelers slijmt die desnoods dan wat op maar ge speelt toch niet hard to get bij een Europese topclub die met een zak geld klaar staat?

Eerlijk gezegd moest Genk nu een realistische kans maken op CL dan zou ik het begrijpen, maar zelfs al overleven ze Partisan is er nog 90% kans dat ze er in de volgende ronde uitliggen..

nirvie

Legacy Member
Muismat zei:
Idd. De Bruyne kan mss nog groeien, maar als Chelsea wilt cashen voor 1 van u spelers slijmt die desnoods dan wat op maar ge speelt toch niet hard to get bij een Europese topclub die met een zak geld klaar staat?

Eerlijk gezegd moest Genk nu een realistische kans maken op CL dan zou ik het begrijpen, maar zelfs al overleven ze Partisan is er nog 90% kans dat ze er in de volgende ronde uitliggen..

Dat is toch lang niet zeker hoor. ALS Genk de Partizan overleeft treft het opnieuw een ploeg in dezelfde categorie, aangezien we in het kampioenenspoor zitten. Dus opnieuw uit de zelfde pot als nu geloot is, met Rangers, Kopenhagen, Maccabi Haifa en BATE Borisov waarschijnlijk als moeilijkste tegenstanders.

raf c

Legacy Member
nirvie zei:
Dat is toch lang niet zeker hoor. ALS Genk de Partizan overleeft treft het opnieuw een ploeg in dezelfde categorie, aangezien we in het kampioenenspoor zitten. Dus opnieuw uit de zelfde pot als nu geloot is, met Rangers, Kopenhagen, Maccabi Haifa en BATE Borisov waarschijnlijk als moeilijkste tegenstanders.

lol bekijk hun vorige europese resultaten eens. genk in europa is altijd zware fail

grappig dat zoveel van hun spelers hen verlaten via de wet van 78, zal wel geen toeval zijn, de tol van geen traditie, supporters etc. te hebben

die transfer van courtois word ook nog lachen, met hun zogezegde deadline :rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan