Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
wat een idioot de casteels...
3e doelman gaan spelen in duitsland, goed bezig om uw carriere te fnuiken, maar dat is zijn probleem.

en deal courtois niet rond?
meer info, heeft courtois zelf nite getekend wat me sterk zou verbazen of was genk niet tevreden met het geboden bedrag?

Tzou zijn dat Genk en Courtois er moesten uitgeraken aan welk loon hij komend seizoen in Genk onder de lat zou staan. Chelsea wou immers niet zijn volledig loon betalen. Indien daar geen akkoord over gevonden werd, zou de deal afgeblazen worden, of op zijn minst bevroren worden tot de zelfverklaarde transferstop tot 27 augustus.

Hopelijk brengt het de familie Courtois niet op gedachten.

Herr Doktor

Legacy Member
standard elftal begint verdacht vol met ****** te geraken nu mogelijk carcela, witsel & defour dreigen te vertrekken. Pas op dit is niet rasistisch bedoeld fzuw :p.

Grif'k

Legacy Member
ElbowDrop zei:
Owusu vertrekt naar westerlo.

Volgens mij hadden ze gewoon een spits nodig om hun basis te vullen, want goals maakt 'ie allesins toch niet, naar gelang de kansen dat hij krijgt. :)

Boukreev

Legacy Member
Herr Doktor zei:
standard elftal begint verdacht vol met ****** te geraken nu mogelijk carcela, witsel & defour dreigen te vertrekken. Pas op dit is niet rasistisch bedoeld fzuw :p.

geef er wat aan brugge, als akpala weg is, hebben zer daar geen meer :(

Weebl

Legacy Member
What a playah :o

Zeg, hoe zit dat nu bij Genk? Die mannen willen nu dus niks van transfers doen voor 27 aug? Is dat enkel uitgaand? Of ook inkomend? En stel nu dat 28 aug Vossen, De Bruyne, Courtois en Anele het zich afbollen. Dan hebben ze toch serieus wat voor?
Ik snap het niet echt hoor.

byter

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
wat een idioot de casteels...
3e doelman gaan spelen in duitsland, goed bezig om uw carriere te fnuiken, maar dat is zijn probleem.

Want 3de doelman bij Genk is wel goed voor zijn carriere?
Face it, Genk kan hem enkel exact dezelfde shitty deal geven.

Hoffenheim zit trouwens al langer achter hem ..toch een teken van vertrouwen in de speler.

De manier waarop alles weer moet gebeuren is dan wel niet goed te praten.

Exorikos

Legacy Member
byter zei:
Want 3de doelman bij Genk is wel goed voor zijn carriere?
Face it, Genk kan hem enkel exact dezelfde shitty deal geven.

Hoffenheim zit trouwens al langer achter hem ..toch een teken van vertrouwen in de speler.

De manier waarop alles weer moet gebeuren is dan wel niet goed te praten.

Hij zou een jaar uitgeleend worden aan OHL. Dat was veel beter geweest voor zijn carrière dan in Duitsland in derde klasse te gaan pottenstampen. Na dat jaar zal hij nog steeds derde doelman zijn in Hoffenheim, maar na een jaar OHL zou zijn tweede of misschien zelfs eerste doelman geweest zijn, want Courtois is dan sowieso weg.

Burgernfries

Legacy Member
Als dat echt waar is, zijn het een bende stommeriken daar in Genk.

Burgernfries

Legacy Member
De manager van Mbokani:
"Het grootste probleem van Dieumerci is zijn verlegenheid. Hij verkoopt zich niet goed."

Jaja :s

Clouds&Cereals

Legacy Member
Genk was akkoord ,, Courtois twijfelde te lang en moet nu dus wachten tot in Aug...
Btw ligt het aan mij of moeien alle vaders zich ineens met hun zoon xD Die hebben een manager voor iets hé

Starrk

Legacy Member
Ze moeten Courtois dit jaar verschepen. Ze spelen kampioen, hij heeft er een absoluut topjaar op zitten: Als keeper zie ik zijn waarde niet snel meer stijgen in de Jupkes League, al zeker niet naarmate hij ouder wordt.

Bij Lukaku ligt dat anders, hij heeft in theorie altijd wel marge om te verbeteren. Bij Courtois is die marge een stuk kleiner, toch op Belgisch niveau. Ook al keept hij dit seizoen even goed, of net iets beter: Wat als Genk naast de titel grijpt? Die kans is statistisch groter dan de kans dat je de titel wint natuurlijk. Krijgt Courtois dan evenveel exposure als nu?

Nu is het moment om munt te slaan uit Courtois. Of je houdt hem en zorgt dat hij ettelijke jaren in Genk blijft, maar dat zal waarschijnlijk toch tegen de wil van speler en entourage zijn, die hem al bij Chelsea en Man U onder de lat zien staan.

Zonde toch. Het is de ideale kans om de sprong van zijn leven te maken.

eli de kakker

Legacy Member
Buyens en gorius staan in belangstelling van Gent en Standard...

5 miljoen voor Buyens :D Dan zal hij me een strikske verzonden worden!!!

Bij gorius in zijn contract staat een afkoopsom (vraag mij niet hoeveel), maar maandag zitten kv en Gorius rond de tafel voor een beter contract.

Hoop dat ze nog een jaartje blijven!

Weebl

Legacy Member
Dat denk ik ook wel, 9 miljoen voor een keeper uit de jupkesleague..
Meer kan je niet krijgen denk ik. Tenzij je hem naar Rusland oid laat trekken.

eli de kakker

Legacy Member
Starrk zei:
Ge hebt een nul teveel gezet bij Buyens zijn transfersom.

Toch ni :D Heeft nog een lang contract, dus kunnen we vragen wa we willen (ale het bestuur) Want Buyens mag absoluut niet weg! Simpel toch :)

Weebl

Legacy Member
Ja, maar als die jongen nu écht weg wil?
Je kan die jongen niet houden tegen zijn wil..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan