starspike
Legacy Member
Die twee gaan absoluut niet naar Genk komen... Ze hebben iets hoge standaarden ondertussen.
Vicieuze cirkel... Je kan dat enkel omdraaien door de spelers te houden. En dan zouden ze vanzelf de betere jaren inluiden. Maar ja, het draait dan ook absoluut niet om het sportieve voor die gastjes. It's all about the money.
Mudi zei:Met Genk zit het zo:
Ze draaien 1 goed seizoen gevolgd met enkele mindere. Dan willen de spelers die zich in de kijker hebben gespeeld gewoon zo snel mogelijk een toptransfer maken want ze weten ook dat wanneer Genk eenmaal minder speelt, ze minder geld kunnen verdienen bij een ander ploeg, MAAR nog belangrijker, dat grote ploegen niet meer komen kloppen. Bij Anderlecht en Standard heb je dit gewoon niet. Dit komt omdat deze ploegen elk jaar constant presteren (meedoen voor de titel). Genk kan dit niet garanderen en de spelers weten dit ook.
.
Vicieuze cirkel... Je kan dat enkel omdraaien door de spelers te houden. En dan zouden ze vanzelf de betere jaren inluiden. Maar ja, het draait dan ook absoluut niet om het sportieve voor die gastjes. It's all about the money.



