Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrBrightside zei:Dan moet een ploeg als Everton of Sunderland er maar de investering van kunnen inzien. Ze hebben nochtans het geld om het te kunnen uitgeven. Fellaini bijvoorbeeld was kostte ook 20 miljoen en Sunderland heeft tot op enkele weken geleden de duurste keeper uit de Engelse voetbalgeschiedenis in hun rangen lopen (11,5 miljoen).
starspike zei:Vicieuze cirkel... Je kan dat enkel omdraaien door de spelers te houden. En dan zouden ze vanzelf de betere jaren inluiden. Maar ja, het draait dan ook absoluut niet om het sportieve voor die gastjes. It's all about the money.
Alle kunnen we nog eens zitten zagen over wat de definitie van een "echte voetbalfan" is...raf c zei:is het niet beter om dat gewoon te aanvaarden? jullie zijn geen topclub en zullen dat nooit zijn, hebben daar de traditie, achterban, uitstraling... niet voor
vraag aan 100 echte voetbalfans wie ze verkiezen: Antwerp of Genk, meerderheid zal RAFC zeggen ook al zitten we in tweede
raf c zei:is het niet beter om dat gewoon te aanvaarden? jullie zijn geen topclub en zullen dat nooit zijn, hebben daar de traditie, achterban, uitstraling... niet voor
vraag aan 100 echte voetbalfans wie ze verkiezen: Antwerp of Genk, meerderheid zal RAFC zeggen ook al zitten we in tweede

arneeuh zei:Daar gaat mijn keeper uit mijn megascore elftal.. :/
Nu wat? Alternatieven?![]()
Pieter3770 zei:Soit, Genk krijgt hier die debiel transferstop als een boomerang terug in 't gezicht. Zonder die tijdsdruk werd hij waarschijnlijk uitgeleend.
Nu zijn ze 2 goede keepers kwijt. Grappig eigenlijk! Achja, ze hebben we heel netjes verdiend eraan!
Essit zei:Ola Courtois doet een "Vargaske" se, al gaat hij wel naar een iets betere club![]()