Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat toch niet om dat geld man.Muismat zei:De zure reacties vind ik maar kinderachtig, ge krijgt 9M euro voor een keeper
Muismat zei:Hoe ik het zie wou Courtois gewoon naar Chelsea, maar heeft Genk het ook deels zelf verpest met hun ongeloofelijk dom idee van die transferstop.
De zure reacties vind ik maar kinderachtig, ge krijgt 9M euro voor een keeper - meer gaan ze der echt niet voor betalen tenzij hij volgend seizoen nog beter doet. En als zelfs Lukaku een terugval kent zal dat met Courtois ook zo zijn.
Wijsheid zei:Zoals Gavin zegt: dat geld is niet het probleem. Negen miljoen euro is erg mooi voor een jonge, talentvolle keeper met toch maar 30 matchen achter de rug.
IEDEREEN had hem het van harte gegund te vertrekken, zelfs zonder uitleenbeurt. Maar doodgewoon niet komen opdagen op de fandag getuigt van een enorm omhooggevallen pretentie en nul respect voor de club en de supporters die hem op handen droegen na de titel. Dat respect is hij bij vele volledig kwijt.
Niet dat hij dat zich zal aantrekken, met de miljoenen in zijn zak.
Enorm enorm laf wat hij vandaag - al dan niet beïnvloed door zijn vader - gedaan heeft.
Wijsheid zei:Ik hoef TC's kant niet te horen. Voor mij heeft hij geen plaats in de geschiedenis van de club. Die deadline is debiel, maar is geen reden om niet op te dagen op een fandag of de club zo ominkeerslags de rug toe te draaien.
GaMe® zei:Eigenlijk vind ik dat het bestuur niet zo moet wenen. Courtois heeft de laatste dagen reeds duidelijk gemaakt dat hij liever meteen bij Genk wou vertrekken. Natuurlijk zag Genk dat niet zitten en hebben ze er alles aan gedaan om hem te houden.
Tegenwoordig zegt ook altijd iedereen van: "het is beter dat hij eerst naar een minder goede club gaat", maar als dat gebeurt, hoort ge na een jaar of twee niets meer van die speler of blijft hij gewoon bij die middenmoter en gaan de topclubs ergens anders jong toptalent halen.
Courtois is nu 19, oud genoeg om als keeper aan de slag te gaan bij een topclub als Chelsea. Daar zal hij komend jaar ongetwijfeld veel beter begeleid en voorbereid worden om mee te draaien in een club van wereldniveau dan nog een jaar bij Genk te blijven.
sharpshot zei:zo denk ik ook over het geval dingske (kben zijn naam kwijt en kmag niet Judas zeggen van een of andere mod)
