Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wilcao

Legacy Member
Over frigo gesproken, Stijnen zou een oefenduel geweigerd hebben bij CELTIC GLASGOW en daardoor zit zijn 1 week durende stage er na 1 dag alweer op. Hij vond dar hij zich niet meer moet bewijzen :rofl:

Weebl

Legacy Member
Wilcao zei:
Over frigo gesproken, Stijnen zou een oefenduel geweigerd hebben bij CELTIC GLASGOW en daardoor zit zijn 1 week durende stage er na 1 dag alweer op. Hij vond dar hij zich niet meer moet bewijzen :rofl:

Meen je dat? :D
Da kan toch echt nie..

Weebl

Legacy Member
Er was nog een keeper die kwam testen daar had ik op sporza gelezen. Hij voelde de bui waarschijnlijk al hangen en heeft zichzelf de afgang bespaard van afgewezen te worden..

Booka Shade

Legacy Member
Jova net aangekomen op de luchthaven in Luik. Is Zaventem niet korter bij Anderlecht :cool:

Proim

Legacy Member
Booka Shade zei:
Jova net aangekomen op de luchthaven in Luik. Is Zaventem niet korter bij Anderlecht :cool:
En op KVK Forum zeggen ze dat er op Standard forum staat dat Belhocine bij jullie tekent vandaag :unsure:

pina

Legacy Member
Booka Shade zei:
Jova net aangekomen op de luchthaven in Luik. Is Zaventem niet korter bij Anderlecht :cool:

standard kan/zal nooit dat riant loon uitbetalen. Gisteravond was hij nochtans in zaventem geland, vandaag vindt op een geheime locatie de contractbesprekingen aan.

Weebl

Legacy Member
Super!
De deur staat open voor Karel!
Als die al niet bij Tel Aviv heeft getekend.

Booka Shade

Legacy Member
pina zei:
standard kan/zal nooit dat riant loon uitbetalen. Gisteravond was hij nochtans in zaventem geland, vandaag vindt op een geheime locatie de contractbesprekingen aan.

Met alle respect, maar als Anderlecht zijn riant loon kan betalen zie ik niet in waarom Standard dat niet kan.

Proim zei:
En op KVK Forum zeggen ze dat er op Standard forum staat dat Belhocine bij jullie tekent vandaag :unsure:

Die geruchten gaan idd de ronde. Zou een belachelijke transfer zijn.

Sportinggboy

Legacy Member
Anderlecht is sinds gisteren aan het onderhandelen met Jovanovic. Anderlecht biedt hem 3,5 miljoen op 3 jaar zonder premies

Anoniem04

Legacy Member
Safari wil niet op het middenveld spelen en heeft dat gemeld bij Jacobs.

Safari speelt op het middenveld tijdens de competitie!

Morrissey

Legacy Member
Booka Shade zei:
Met alle respect, maar als Anderlecht zijn riant loon kan betalen zie ik niet in waarom Standard dat niet kan.

Kunnen wel, willen niet. Standard heeft toch maar zelden een topspeler een contract van om en bij het miljoen aangeboden?

Biglia zou trouwens op het lijstje van Arsenal, Liverpool als Tottenham staan.

Rivfader

Legacy Member
Ik vind Biglia helemaal niet constant genoeg om bij zo'n topploegen te spelen.

eli de kakker

Legacy Member
Yes Gorius blijft, bestaan clubspelers dan toch? :p

10e plaats here we come :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan