Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Rivfader zei:
Ik vind Biglia helemaal niet constant genoeg om bij zo'n topploegen te spelen.
Als er 1 iemand is die de laatste 3 jaar een constant niveau heeft gehaald, is het Biglia wel.

Gavin

Legacy Member
Ze stellen daar wel hoge doelen met zulke transfers precies?

Vorige week nog die fokking Henkinet "in beeld". :lol:

R0bbeW

Legacy Member
Als ze Belhocine kopen beginnen ze meer en meer op Anderlecht te lijken. 2de rangs spelers kopen die tekort komen voor de top (van België en de groepsfase van de EL misschien).

Lorrekvk

Legacy Member
Proim zei:
True :') Mooie transfer voor hem, maar ge moogt hem hebben.

Inderdaad schitterende transfer voor hem. Op zijn 33ste nog wat geld proberen te scheppen in Standard. Maar wat de bedoeling is van Standard zijn kant? Zeker al niet voor basisspeler en zelfs wisselspeler. Maakt bij ons téveel fouten om mee te kunnen draaien.

Alleen is hij dit jaar imo dé enigste leider die we hebben, wat wel eens een groter verlies zou kunnen betekenen dan wat er sommige denken.

Proim

Legacy Member
Lorrekvk zei:
Alleen is hij dit jaar imo dé enigste leider die we hebben, wat wel eens een groter verlies zou kunnen betekenen dan wat er sommige denken.
Klopt inderdaad, geen idee wie zijn taak zou kunnen overnemen daarin, misschien de meer ervarene Cvitkovics? Misschien is taal wel een probleem dan.

Lorrekvk

Legacy Member
Belhocine was deze morgen niet op training bij Kortrijk.

Zou gisterenavond getekend hebben voor 2 jaar bij Standard.

Swagger

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Anderlecht is sinds gisteren aan het onderhandelen met Jovanovic. Anderlecht biedt hem 3,5 miljoen op 3 jaar zonder premies

Zo'n zotte bedragen! Dat geld zal dan wel van de transfers van Lukaku moeten komen zeker?

Enfin, Lukaku + Jova zou wel prachtig zijn. En dan nog De Sutter ook.

Morrissey

Legacy Member
Boussoufa verdiende hier meer hoor dan dat... Dat geld komt denk ik door de loonlasten van Boussoufa, Bulykin (hopelijk),... die wegvallen.

mtm

Legacy Member
Booka Shade zei:
Jova net aangekomen op de luchthaven in Luik. Is Zaventem niet korter bij Anderlecht :cool:

Daarom dat hij ook in Zaventem geland is ;). Er zijn zelfs bewijzen!

Sportinggboy zei:
Anderlecht is sinds gisteren aan het onderhandelen met Jovanovic. Anderlecht biedt hem 3,5 miljoen op 3 jaar zonder premies

Ik lees hier inderdaad dat de transfer nog niet is afgerond omwille van zijn looneisen. Naar 't schijnt vraagt hij 25k per week (in pond welteverstaan). Dan levert hij toch fors in, als ge ziet dat hij nu nog 60k per week krijgt.

Hannibal

Legacy Member
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Liverpool zijn ook loon ook nog zou betalen ?
Zou wel helemaal te gek zijn voor woorden ...

Swagger

Legacy Member
Mja, die transfers van Standard, toch wel "speciaal" te noemen.
Invloed van Roland?

J.Brown

Legacy Member
Het is vooral De Sart denk ik, dankzij hem hebben we toch enkele zeer talentvolle Belgen kunnen terug halen. Ik ben zeer tevreden met transfers als Mpoku,Bia en Arslanagic van Lille.

We zullen een stevig middenveld hebben met Van Damme, Camara,Bia,Mpoku en Carcela. Defour zou vandaag of ten laatste morgen tekenen bij Lokomotiv Moskou.

Die van Kortrijk snap ik weer niets van, depanneur van dienst zeker.

Morrissey

Legacy Member
Bia en Mpoku, hoe kan je die nu onder stevig plaatsen? Talenten die geflopt zijn in het buitenland en eigenlijk nog alles moeten bewijzen. Dat is niet sterk, maar gewoon een risico. Alleen VD, Carcela en ook Camara kan je onder sterk plaatsen, en da's dan al met een serieuze korrel zout bij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan