J.Brown
Legacy Member
Wij hoeven ook momenteel geen grote transfers te doen. De ploeg blijft quasi hetzelfde. De verdediging blijft staan en die was sterk tijdens PO. Enkel op het middenveld zijn er wijzigingen. Voor Defour te vervangen staat Camara klaar en voor Witsel zijn ze Bia en Mpoku gaan halen. Ik vind het verstandige transfers, jong Belgisch geweld.
Een Buyens is natuurlijk ook altijd welkom.
Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.
Een Buyens is natuurlijk ook altijd welkom.
Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.
