Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

J.Brown

Legacy Member
Wij hoeven ook momenteel geen grote transfers te doen. De ploeg blijft quasi hetzelfde. De verdediging blijft staan en die was sterk tijdens PO. Enkel op het middenveld zijn er wijzigingen. Voor Defour te vervangen staat Camara klaar en voor Witsel zijn ze Bia en Mpoku gaan halen. Ik vind het verstandige transfers, jong Belgisch geweld.

Een Buyens is natuurlijk ook altijd welkom.

Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.

Morrissey

Legacy Member
J.Brown zei:
Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.

Werd het laatste seizoen uitgeleend.

Hij maakte slechts één keer deel uit van de A-kern van de Premier League-club, voor een bekerwedstrijd tegen Bolton. Afgelopen seizoen werd hij aan derdeklasser Leyton Orient uitgeleend. Voor die club scoorde hij in 27 wedstrijden twee keer.

Slechts een derdeklasser en zo'n povere statistieken. Als offensieve middenvelder, als het toch zo'n talent is, mag je wel wat meer verwachten. En niet geflopt? Als je een contract tekent bij Tottenham, in derde klasse wordt gesmeten en dan terug moet komen naar waar het begon, dan is dat wel degelijk een flop.

J.Brown

Legacy Member
Wat had je gedacht dat je op je 16 direct in de A kern gedropt zal worden. Die kerel is nog maar 19, toch maar normaal dat hij in de jeugdreeksen zat zeker.

Bij de U19 scoorde hij 7 keer in 6 wedstrijden, toch ook niet slecht. Ik ontvang hem met open armen alleszins.

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
Wij hoeven ook momenteel geen grote transfers te doen. De ploeg blijft quasi hetzelfde. De verdediging blijft staan en die was sterk tijdens PO. Enkel op het middenveld zijn er wijzigingen. Voor Defour te vervangen staat Camara klaar en voor Witsel zijn ze Bia en Mpoku gaan halen. Ik vind het verstandige transfers, jong Belgisch geweld.

Een Buyens is natuurlijk ook altijd welkom.

Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.

Los van het feit dat ik een Mpoku en Bia ook graag gehad had, moet ik wel zeggen dat het net het belangrijkste deel van je ploeg is dat wijzigt. Als nu Carcela ook nog zou vertrekken (want ivm die contractverlenging lees ik dat zowel De Sart als de manager van Carcela dat tegenspreekt), is er toch een SERIEUZE kwaliteitsvermindering. Defour, Witsel en Carcela weg is zoals voor ons Courtois, De Bruyne en Barda weg (kwaliteitsgewijs)...

Maar ik zie er zeker wel een PO I ploeg in. Net zoals ik dat van ons ook nog vind.

J.Brown

Legacy Member
Natuurlijk is dat een grote verzwakking, hopelijk kunnen we terug een evenwicht vinden. Maar na jarenlang trouwe dienst kan je daar niet moeilijk om doen. Met Camara heb ik geen schrik, die was zelfs beter dan Defour in sommige matchen. Heeft wel niet de ervaring die Steven heeft. En er is Mpoku/Bia om Witsel zijn rol over te nemen.

En mbt Carcela, zullen we vandaag of morgen weten als hij vertrekt. De spelerslijst voor europees te voetballen moet morgen binnen zijn had ik gelezen.

Weebl

Legacy Member
Brownie toch, 't vet zal toch van de soep zijn ze. Zonder Witsel en Defour..
Maar je hebt Berrier ook nog he?!

SIO

Legacy Member
Ale kben blij dat ge consistent zijt en de farse muil ook tegen Standard opentrekt, ook al heeft het nieuwe Brugge al 0,0 bewezen :crazy:

BleKKie

Legacy Member
J.Brown zei:
Wij hoeven ook momenteel geen grote transfers te doen. De ploeg blijft quasi hetzelfde. De verdediging blijft staan en die was sterk tijdens PO. Enkel op het middenveld zijn er wijzigingen. Voor Defour te vervangen staat Camara klaar en voor Witsel zijn ze Bia en Mpoku gaan halen. Ik vind het verstandige transfers, jong Belgisch geweld.

Een Buyens is natuurlijk ook altijd welkom.

Mpoku is niet geflopt, bij Tottenham krijg je gewoon nooit kansen vanuit de jeugd. Behoorde tot de sterkhouders daar.

Quasi dezelfde? Witsel, dé motor van Standard gans vorig seizoen, is wel weg hé. Bia of Mpoku mogen zijn schoenen nog niet kuisen en ze zouden hem al moeten "vervangen"

J.Brown

Legacy Member
Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.

puni

Legacy Member
Dat zegt ook niemand. Enkel dat uw uitspraak 'de ploeg blijft quasi hetzelfde' gewoon onwaar is als Witsel, Defour en mogelijk Carcela vertrekken.

Drossie

Legacy Member
J.Brown zei:
Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.

Dat zijn op zich leuke transfers, maar dat zijn geen spelers die de ploeg direct gaan dragen lijkt me.

kocabar

Legacy Member
defour en carcela zijn zeker nog niet weg ... blijkbaar.nuja de transfer soap blijft duren tot 31/8 dus zeker ben je nooit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan