NotoriousP
Legacy Member
SIO zei:Ale kben blij dat ge consistent zijt en de farse muil ook tegen Standard opentrekt, ook al heeft het nieuwe Brugge al 0,0 bewezen![]()
Anderlecht zonder Bouss heeft zich ook 0,0 bewezen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SIO zei:Ale kben blij dat ge consistent zijt en de farse muil ook tegen Standard opentrekt, ook al heeft het nieuwe Brugge al 0,0 bewezen![]()
J.Brown zei:Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.
puni zei:Dat zegt ook niemand. Enkel dat uw uitspraak 'de ploeg blijft quasi hetzelfde' gewoon onwaar is als Witsel, Defour en mogelijk Carcela vertrekken.
J.Brown zei:Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.
puni zei:Belhocine is trouwens officieel, absurde transfer eigenlijk.
Herr Doktor zei:Transfervrij geloof ik en zal voor wat ervaring binnen de ploeg moeten zorgen?
BramDC zei:zoals Carus zegt
Goeie leidersfiguur
Matige voetballer (licht uitgedrukt)
Ik denk dat Kortrijk naar 2de klasse gaat dit jaar
Ik vermoed dat ( als hij komt ) ze hem zondag pas gaan voorstellen op de fandag.BramDC zei:Verbauwhede weg, Kums weg, Debeule weg, Belhocine weg
Kijk eens naar hun spelers, ziet er gene vetten uit
Geef dan aan dat het niet waar is? Vorig jaar was de kern van Kortrijk al heel beperkt, nu zijn de beste spelers het ook nog eens afgebold.Carus zei:Ah man, een Club-supporter uit Kortrijk vol met complexen tegen Kortrijk, ik ken er genoeg.
Weebl zei:Carcela blijft, gaat zeker niet naar Rusland, schrijft sporza.
IceMaN.* zei:Geef dan aan dat het niet waar is? Vorig jaar was de kern van Kortrijk al heel beperkt, nu zijn de beste spelers het ook nog eens afgebold.