Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NotoriousP

Legacy Member
SIO zei:
Ale kben blij dat ge consistent zijt en de farse muil ook tegen Standard opentrekt, ook al heeft het nieuwe Brugge al 0,0 bewezen :crazy:

Anderlecht zonder Bouss heeft zich ook 0,0 bewezen.

BleKKie

Legacy Member
J.Brown zei:
Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.

puni zei:
Dat zegt ook niemand. Enkel dat uw uitspraak 'de ploeg blijft quasi hetzelfde' gewoon onwaar is als Witsel, Defour en mogelijk Carcela vertrekken.

Voila.

Didierke10

Legacy Member
J.Brown zei:
Witsel kan je niet zomaar vervangen, ken jij een speler met zijn kwaliteiten die haalbaar is? Ik ben tevreden met Belgen als Bia en Mpoku.

Is Mujangi-Bia niet eerder een vleugelspeler?

BleKKie

Legacy Member
Getuigd ook niet bepaald van toekomstvisie hé, moeten ze (voorrondes) CL gaan spelen met een Belhocine bijvoorbeeld :crazy:

Carus

Legacy Member
Herr Doktor zei:
Transfervrij geloof ik en zal voor wat ervaring binnen de ploeg moeten zorgen?

Zeker niet transfervrij of einde contract hoor.

Ik heb nu een paar jaar Belhocine aan het werk gezien, een ongelofelijke leidersfiguur, maar voetballend is het toch niet vetjes hoor. Hij is niet erg groot en heeft geen snelheid, en bovendien is hij technisch ook niet fantastisch. Ik ben er zeker van moest Vanhaezebrouck geen trainer zijn van KV Kortrijk, hij daar na een jaar al weg was. Zoals de voorzitter van Virton zei toen Belhocine naar Kortrijk kwam: "Belhocine is een goeie voetballer, maar vooral een zeer goed mens." Ik denk niet dat Standard naar zo iemand op zoek is als het afscheid zal nemen van Defour.

puni

Legacy Member
Diene heeft in zijn hele carrière in de Portugese tweede klasse (waar hij niet van de bank kwam), de Franse regionale competitie, Belgische tweede klasse en Kortrijk gevoetbald. Dan kunt ge moeilijk spreken van iemand die een Belgische topclub waardig is.

BramDC

Legacy Member
zoals Carus zegt
Goeie leidersfiguur
Matige voetballer (licht uitgedrukt)
Ik denk dat Kortrijk naar 2de klasse gaat dit jaar

Balsaus

Legacy Member
Wat koopt Standard toch voor brol spelers , Schouterden waren ze ook al ingeïntereseerd? Der is ook ne keeper van STVV naar Standard?

Bah , komt dit allemaal door Duchatelet? Die gaat echt zeer hard falen , zie diene liever toch niet bij Standard blijven :c Die heeft er echt geen verstand van. Ge zijt toch niks met spelers uit middenmoters/degradatie kandidaten die niet eens uitblonken bij hun team maar meer gemiddeld waren.

Carus

Legacy Member
BramDC zei:
zoals Carus zegt
Goeie leidersfiguur
Matige voetballer (licht uitgedrukt)
Ik denk dat Kortrijk naar 2de klasse gaat dit jaar

Ik weet niet waarom mensen dat elk jaar blijven zeggen na een jaar Play-off 1 en na een jaar degelijke middenmoter...

BramDC

Legacy Member
Verbauwhede weg, Kums weg, Debeule weg, Belhocine weg
Kijk eens naar hun spelers, ziet er gene vetten uit

Carus

Legacy Member
BramDC zei:
Verbauwhede weg, Kums weg, Debeule weg, Belhocine weg
Kijk eens naar hun spelers, ziet er gene vetten uit

Ah man, een Club-supporter uit Kortrijk vol met complexen tegen Kortrijk, ik ken er genoeg.

mtm

Legacy Member
Mavinga is 'em trouwens gebold naar Rennes voor 1 miljoen euro, dus Genk grijpt er naast. Jammer wel.

Cerv.Be

Legacy Member
Carus zei:
Ah man, een Club-supporter uit Kortrijk vol met complexen tegen Kortrijk, ik ken er genoeg.
Geef dan aan dat het niet waar is? Vorig jaar was de kern van Kortrijk al heel beperkt, nu zijn de beste spelers het ook nog eens afgebold.

Swagger

Legacy Member
Weebl zei:
Carcela blijft, gaat zeker niet naar Rusland, schrijft sporza.

Net ook gelezen.
Hij kan pak geld verdienen, maar vindt de locatie niet ideaal en nog te vroeg om te vertrekken.

Toch nog ééne die zich niet laat verblinden door veel geld? Chapeau!

Weebl

Legacy Member
Voor de nationale ploeg zal hij wel voor't geld gekozen hebben he :).
Maar goed ook, anders moet je die ook nog teleurstellen.

Carus

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Geef dan aan dat het niet waar is? Vorig jaar was de kern van Kortrijk al heel beperkt, nu zijn de beste spelers het ook nog eens afgebold.

En er is niemand bijgekomen ofzo? Kijk eens naar de inkomende transfers en hou er mee rekening dat er nog minstens 1 serieuze spits bijkomt. Echt verzwakt kan je de ploeg dan toch niet echt noemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan