Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
Jova mag een rsca-boy zijn van mijn part.
Wij hebben geen nood aan te hoge lonen, op zulke leeftijd, geef mij maar Tetteh!

kocabar

Legacy Member
Weebl zei:
Jova mag een rsca-boy zijn van mijn part.
Wij hebben geen nood aan te hoge lonen, op zulke leeftijd, geef mij maar Tetteh!
:ironic: hoge leeftijd = 30 reeds ! ! ! lol. dien eeft wss meer fysiek dan alle andere jeugd spelerkes in vele competities en ervaring ...

en een spits is om te scoren niet om te freaken op de leeftijd ... :evil:

ksnap niet dat brugge hem zomaar laat gaan naar hun grootste rivaal ook.. dit kan hen nog duur te staan komen dit seizoen.. het is het moment om rsca een hak terug te zetten ivm vargas !! :evil:

starspike

Legacy Member
Gavin zei:
Heeft die eigenlijk ooit al eens iets zelf ontdekt of zo? Enige dat ie doet is wat blogs (met fouten in) schrijven en reproduceren wat andere kranten zeggen.


EN hij blijft erbij dat Defour NU Man Utd materiaal is!

Jurgenv1

Legacy Member
kocabar zei:
:ironic: hoge leeftijd = 30 reeds ! ! ! lol. dien eeft wss meer fysiek dan alle andere jeugd spelerkes in vele competities en ervaring ...

en een spits is om te scoren niet om te freaken op de leeftijd ... :evil:

ksnap niet dat brugge hem zomaar laat gaan naar hun grootste rivaal ook.. dit kan hen nog duur te staan komen dit seizoen.. het is het moment om rsca een hak terug te zetten ivm vargas !! :evil:

We hebben een veel te rationeel bestuur om aan zo'n spelletjes mee te doen, Jova is gewoon te duur voor ons en hij zou eerlijk gezegd niet goed passen in het huidige plaatje van Club. Anderzijds lijkt me het ook een echte Standard spits, fysiek, robuust en zich door de verdediging worstelen en wringen terwijl RSCA altijd voor technische finesse stond

Weebl

Legacy Member
Middenvelders van Standard?

-Buyens
-Camara
-Carcela
-Van Damme
-Dufour
-Berrier

Wie nog, die een basisplaats kan krijgen?

J.Brown

Legacy Member
Eninful,Mpoku en Bia nog


Ramos keert voor 1 seizoen op huurbasis naar Brazilië.

Wijsheid

Legacy Member
Morgen n den HLN: De Bruyne is weer optie voor Anderlecht, uitleenbeurt Courtois?

Hekje#

Legacy Member
J.Brown zei:
Eninful,Mpoku en Bia nog


Ramos keert voor 1 seizoen op huurbasis naar Brazilië.


Jij enig idee of M. Bia enige speelkansen gaat krijgen, eventueel een basisplaats ?
'k Weet dat ge de trainer niet zijt, maar gij hebt toch meer zicht op 't elftal dan ik. Hoe denkt ge dat ze gaan spelen ? Nu met buyens erweer bij...


Het is maar omda k in mijn Megascore heb, en nu kan 'k nog changen ! :)

J.Brown

Legacy Member
Het is moeilijk te voorspellen met al die nieuwe spelers + geblesseerden.

Ik denk dat het hier op zal lijken:


Bolat
Opare Kanu Boukhriss Poco
Buyens
Bia Camara VanDamme
Benteke
Tchité

Mangala zal wss nog niet fit zijn, dus Boukhriss centraal normaal gezien. Berrier en Cyriac zijn nog niet fit. Buyens is wss nog te vroeg om morgen al te spelen. En Mpoku zit nog op het U19 EK.

Exorikos

Legacy Member
Jammer dat ze zoveel zwakker zijn (alleszins de namen op papier als ik ze zo zie) net in het jaar dat ze moeten vechten voor rechtstreekse CL poules. Beter voor Brugge natuurlijk! :cool:

J.Brown

Legacy Member
Indien iedereen fit is dan heb je wel mooi elftal. Doe daar nog een Cyriac en een Berrier bij. Mangala zal snel terug zijn en Carcela is helaas nog een tijd uit.

En in de spits kunnen ze nog Batshuayi zetten inplaats Benteke. En dan moet je nog plaatsje zoeken voor Mpoku..

Svartálfar

Legacy Member
J.Brown zei:
Indien iedereen fit is dan heb je wel mooi elftal. Doe daar nog een Cyriac en een Berrier bij. Mangala zal snel terug zijn en Carcela is helaas nog een tijd uit.

En in de spits kunnen ze nog Batshuayi zetten inplaats Benteke. En dan moet je nog plaatsje zoeken voor Mpoku..

Exorikos zei:
Jammer dat ze zoveel zwakker zijn (alleszins de namen op papier als ik ze zo zie) net in het jaar dat ze moeten vechten voor rechtstreekse CL poules. Beter voor Brugge natuurlijk! :cool:

Balsaus

Legacy Member
Cyriac zou ik zeker n de plaats van Benteke zetten , verwacht ook dat Cyriac één van de uitblinkers gaat zijn dit seizoen (toch zeker met de namen die er nu zijn)

En het team vind ik idd verzwakt , en der komen niet eens deftige versterkingen. Buyens , Belhocine? Die zijn toch veel te middelmatig? Mpoku is wel een goede voor de toekomst , maar denk dat het nu nog te vroeg is.

Hoop dat Carcela blijft , zal al een groot verschil uitmaken. Hoe zit het trouwens met Tom de Mul? Waar hangt die nu uit?

Weebl

Legacy Member
Balsaus zei:
Cyriac zou ik zeker n de plaats van Benteke zetten , verwacht ook dat Cyriac één van de uitblinkers gaat zijn dit seizoen (toch zeker met de namen die er nu zijn)

En het team vind ik idd verzwakt , en der komen niet eens deftige versterkingen. Buyens , Belhocine? Die zijn toch veel te middelmatig? Mpoku is wel een goede voor de toekomst , maar denk dat het nu nog te vroeg is.

Hoop dat Carcela blijft , zal al een groot verschil uitmaken. Hoe zit het trouwens met Tom de Mul? Waar hangt die nu uit?

Zat die niet op huurbasis in Luik, van Sevilla? Dacht dat Sevilla er nu van af probeerde te geraken. Kan me vergissen.

J.Brown

Legacy Member
We zitten met een nest geblesseerden. En het gat dat Witsel achter laat is immens,hem vervangen is aartsmoeilijk. Voor Defour heb je gelukkig Camara.

Ik hoop dat Carcela en Mangala snel terug zijn. En dat Bia en Mpoku snel hun draai kunnen vinden op Sclessin.

De Mul is terug naar Sevilla, die hem kwijt willen. Standard heeft er geen interesse in.

Exorikos

Legacy Member
De Mul gaat heel tevreden mogen zijn met een middenmotor in België... Gezien zijn blessuregeschiedenis. Was die in de jeugd ook al zo vaak en ernstig geblesseerd?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan