Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
:ironic: hoge leeftijd = 30 reeds ! ! ! lol. dien eeft wss meer fysiek dan alle andere jeugd spelerkes in vele competities en ervaring ...Weebl zei:Jova mag een rsca-boy zijn van mijn part.
Wij hebben geen nood aan te hoge lonen, op zulke leeftijd, geef mij maar Tetteh!

Gavin zei:Heeft die eigenlijk ooit al eens iets zelf ontdekt of zo? Enige dat ie doet is wat blogs (met fouten in) schrijven en reproduceren wat andere kranten zeggen.
kocabar zei::ironic: hoge leeftijd = 30 reeds ! ! ! lol. dien eeft wss meer fysiek dan alle andere jeugd spelerkes in vele competities en ervaring ...
en een spits is om te scoren niet om te freaken op de leeftijd ...![]()
ksnap niet dat brugge hem zomaar laat gaan naar hun grootste rivaal ook.. dit kan hen nog duur te staan komen dit seizoen.. het is het moment om rsca een hak terug te zetten ivm vargas !!![]()
J.Brown zei:Eninful,Mpoku en Bia nog
Ramos keert voor 1 seizoen op huurbasis naar Brazilië.

J.Brown zei:Indien iedereen fit is dan heb je wel mooi elftal. Doe daar nog een Cyriac en een Berrier bij. Mangala zal snel terug zijn en Carcela is helaas nog een tijd uit.
En in de spits kunnen ze nog Batshuayi zetten inplaats Benteke. En dan moet je nog plaatsje zoeken voor Mpoku..
Exorikos zei:Jammer dat ze zoveel zwakker zijn (alleszins de namen op papier als ik ze zo zie) net in het jaar dat ze moeten vechten voor rechtstreekse CL poules. Beter voor Brugge natuurlijk!![]()
Balsaus zei:Cyriac zou ik zeker n de plaats van Benteke zetten , verwacht ook dat Cyriac één van de uitblinkers gaat zijn dit seizoen (toch zeker met de namen die er nu zijn)
En het team vind ik idd verzwakt , en der komen niet eens deftige versterkingen. Buyens , Belhocine? Die zijn toch veel te middelmatig? Mpoku is wel een goede voor de toekomst , maar denk dat het nu nog te vroeg is.
Hoop dat Carcela blijft , zal al een groot verschil uitmaken. Hoe zit het trouwens met Tom de Mul? Waar hangt die nu uit?