Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mag wel zeker?met een defour die op vertrekken staat , en er nog kunnen gebeuren (tchité?) carcela mss nog andere clubs intresse voor hem die hij dan plots wel ziet zitten ... en transfers kunnen nog tot 31/8 ...J.Brown zei:DH.be - Un international uruguayen au Standard?
Er komen nog minstens 2 spelers zegt Riga in de pers.
Jenthe zei:

Jurgenv1 zei:Zal die ooit nog vertrekken om carrière te maken of gaat die echt voor altijd bij Standard blijven ofzo?![]()
Kan Defour zen bakkes niet zien maar chapeau voor hem & Carcela.chomo zei:Kan Defour zen bakkes niet zien maar chapeau voor hem & Carcela.

Ik vind dat nogal serieus overdreven, zeker in het geval Moskou. Ooit al in die stad geweest? Zalige wereldstad, ik zou daar gerust een paar jaar kunnen wonen. Maar voor de rest geef ik je wel gelijk, who the hell will er nu naar (FC Anzhi) Makhachkala ofzo gaan wonen.. (Oh waitWeebl zei:'t is gewoon ook niet evident om met een gezin naar daar te verhuizen (geval Defour dan).
Wie wil er nu in zo'n klimaat en cultuur gaan wonen.
Denk niet dat dat veel mensen gelukkig maakt, ook al verdien je zoveel met voetbal.
)Inderdaad, slecht voorbeeld.jensvv zei:De spelers van Anzhi trainen en wonen toch ook in Moskou, dacht ik? Enkel voor de wedstrijd reizen ze naar Makhachkala...![]()
