Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Ik ken hem wel, hij zit al een hele tijd onder contract bij Valencia maar heeft nog nooit een officiële wedstrijd voor Los Che gespeeld, wegens zijn vele blessures. De speler was toen hij naar Valencia kwam kwalitatief erg sterk maar door zijn blessures toch sterk teruggezakt. Dit seizoen werd hij uitgeleend aan stadsgenoot Levante maar ook daar bleek hij erg blessuregevoelig. Een reservespeler van Valencia, een potentiële basisspeler voor Standard want hij kan zeker nog voetballen.

Wel iets vreemd. Ofwel heeft Nacho Gonzalez enorm veel moeten inleveren op zijn loon, ofwel heeft Standard plots een erg zwaar contract erbij. Toch een van de duurst betaalde spelers bij Valencia (hij stamt nog uit de hoge lonen-periode).

J.Brown

Legacy Member
bedankt voor de info, ben benieuwd. Maar als ik het goed begrepen heb, heeft hij deelgenomen aan de stage met Valencia?

eurowarriors

Legacy Member
Ja, hij was aanwezig in Klagenfurt (Oostenrijk) waar Valencia stage doet en hij heeft zelfs meegespeeld in de oefenwedstrijd tegen PSV, maar de Valencia-aanhang verwachte al een tijd dat zijn contract beëindigd zou worden, net zoals met bijvoorbeeld Renan, Del Horno en Navarro is gebeurd.

Erg blessuregevoelig, maar indien hij vrijblijft van blessures is hij echt wel een meerwaarde voor Standard.

Cerv.Be

Legacy Member
Sinds hij Uruguay verliet heeft hij amper nog officiële wedstrijden gespeeld. Toch nog afwachten, zeker met al zijn blessures.

Booka Shade

Legacy Member
Als je ziet wat we vandaag rond lopen hadden maak ik me weinig zorgen of hij effectief een meerwaarde zal zijn!

Mudi

Legacy Member
Waarom praten mensen zo slecht over Rusland?
Omwille van het weer? Dan moeten wij al maar zwijgen met ons weer.
Omwille van het volk? Weet je hoeveel schoon volk in Rusland aanwezig is :p
Omwille van het land? Moeten wij veel zeggen met ons mini-land waar er niks valt te zien en we nog steeds geen regering hebben.
Omwille van het voetbal? Russische competitie is toch wel een niveau hoger dan Belgische.
...

Er zijn natuurlijk pro's en contra's, maar in Rusland spelen is zeker niet slecht. Steeds meer en meer scouts van grote ploegen worden naar die landen (Rusland, Oekraïne, Roemenië, ...) gestuurd om te zien wat voor talent er speelt. Laatst stond nog in het nieuws dat grote ploegen achter Dzagoev liepen, speler van CSKA Moscow.

Timaeus

Legacy Member
Mudi zei:
Waarom praten mensen zo slecht over Rusland?
Omwille van het weer? Dan moeten wij al maar zwijgen met ons weer.
Omwille van het volk? Weet je hoeveel schoon volk in Rusland aanwezig is :p
Omwille van het land? Moeten wij veel zeggen met ons mini-land waar er niks valt te zien en we nog steeds geen regering hebben.
Omwille van het voetbal? Russische competitie is toch wel een niveau hoger dan Belgische.
...

Er zijn natuurlijk pro's en contra's, maar in Rusland spelen is zeker niet slecht. Steeds meer en meer scouts van grote ploegen worden naar die landen (Rusland, Oekraïne, Roemenië, ...) gestuurd om te zien wat voor talent er speelt. Laatst stond nog in het nieuws dat grote ploegen achter Dzagoev liepen, speler van CSKA Moscow.

Alsof dat nieuw is. Zenit heeft toch ook nog Uefa Cup gewonnen, de Soviet Unie is jarenlang een Europese subtopper geweest en er zijn al vele grote spelers uit het oostblok gekomen. Net alsof ze nu pas tot die conclusie zijn gekomen dat daar moet worden gescout :doh:

Mudi

Legacy Member
:confused:

Ik zeg gewoon "meer en meer", dus er wordt nu meer aandacht besteed dan enkele jaren geleden. Is lezen zo moeilijk :niceone:

Weebl

Legacy Member
Santander heeft een bod gedaan op Akpala. De onderhandelingen zijn volop bezig en verlopen vlot. Dit weekend wordt beslist.

Bron: Het Laatste Nieuws


wie wa hoe ? :D

Didierke10

Legacy Member
Timaeus zei:
Alsof dat nieuw is. Zenit heeft toch ook nog Uefa Cup gewonnen, de Soviet Unie is jarenlang een Europese subtopper geweest en er zijn al vele grote spelers uit het oostblok gekomen. Net alsof ze nu pas tot die conclusie zijn gekomen dat daar moet worden gescout :doh:

CSKA Moskou heeft dit ook gewonnen.

Nic!

Legacy Member
""21,5 miljoen en Sturridge voor Lukaku"
De Franstalige krant La Capitale schrijft dat Chelsea zijn bod op Romelu Lukaku nog verhoogd heeft. De Londense club zou nu 21,5 miljoen euro willen betalen en aanvaller Daniel Sturridge op huurbasis naar Brussel sturen."

|steven|

Legacy Member
Dat lijkt mij een straffe deal. Mooi bedrag en die Sturridge (een aardige voetballer) een jaartje huren..

Weebl

Legacy Member
Nic! zei:
""21,5 miljoen en Sturridge voor Lukaku"
De Franstalige krant La Capitale schrijft dat Chelsea zijn bod op Romelu Lukaku nog verhoogd heeft. De Londense club zou nu 21,5 miljoen euro willen betalen en aanvaller Daniel Sturridge op huurbasis naar Brussel sturen."

No way :/

Anoniem04

Legacy Member
Sturridge naar Anderlecht, als dat waar is. :crazy:

-edit-

Santander die Akpala wilt? :wtf:

Muismat

Legacy Member
Nic! zei:
""21,5 miljoen en Sturridge voor Lukaku"
De Franstalige krant La Capitale schrijft dat Chelsea zijn bod op Romelu Lukaku nog verhoogd heeft. De Londense club zou nu 21,5 miljoen euro willen betalen en aanvaller Daniel Sturridge op huurbasis naar Brussel sturen."

Als dat waar is kom ik de Romelu persoonlijk afleveren met een strik rond en een fruitmand. Geloof ik persoonlijk niet, dat wilt Sturridge nooit.

eurowarriors

Legacy Member
Moest toch ook ff lachen toen ik dat van Santander las, en dan durven ze te getuigen dat ze ambitieus zijn.

Ik vind het redelijk ongeloofwaardig dat Sturridge nu bij Anderlecht zou komen spelen voor een seizoen, maar wel een smaakmaker voor de competitie imo :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan