Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mudi zei:Waarom praten mensen zo slecht over Rusland?
Omwille van het weer? Dan moeten wij al maar zwijgen met ons weer.
Omwille van het volk? Weet je hoeveel schoon volk in Rusland aanwezig is
Omwille van het land? Moeten wij veel zeggen met ons mini-land waar er niks valt te zien en we nog steeds geen regering hebben.
Omwille van het voetbal? Russische competitie is toch wel een niveau hoger dan Belgische.
...
Er zijn natuurlijk pro's en contra's, maar in Rusland spelen is zeker niet slecht. Steeds meer en meer scouts van grote ploegen worden naar die landen (Rusland, Oekraïne, Roemenië, ...) gestuurd om te zien wat voor talent er speelt. Laatst stond nog in het nieuws dat grote ploegen achter Dzagoev liepen, speler van CSKA Moscow.
Timaeus zei:Alsof dat nieuw is. Zenit heeft toch ook nog Uefa Cup gewonnen, de Soviet Unie is jarenlang een Europese subtopper geweest en er zijn al vele grote spelers uit het oostblok gekomen. Net alsof ze nu pas tot die conclusie zijn gekomen dat daar moet worden gescout :doh:
Nic! zei:""21,5 miljoen en Sturridge voor Lukaku"
De Franstalige krant La Capitale schrijft dat Chelsea zijn bod op Romelu Lukaku nog verhoogd heeft. De Londense club zou nu 21,5 miljoen euro willen betalen en aanvaller Daniel Sturridge op huurbasis naar Brussel sturen."
Nic! zei:""21,5 miljoen en Sturridge voor Lukaku"
De Franstalige krant La Capitale schrijft dat Chelsea zijn bod op Romelu Lukaku nog verhoogd heeft. De Londense club zou nu 21,5 miljoen euro willen betalen en aanvaller Daniel Sturridge op huurbasis naar Brussel sturen."