wat gaan we nog horen, sturridge

die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.
enfin:
Villas-Boas: "Chelsea heeft genoeg aanvallers"
De Engelse media meldde dat Chelsea een bod van 20 miljoen euro voorbereidt op Romelu Lukaku. Trainer Villas-Boas spreekt andere taal.
"In deze periode moeten we alle beslissingen op de transfermarkt goed overwegen. We willen geen fouten maken. En bovendien hebben we met Salomon Kalou, Didier Drogba, Fernando Torres, Daniel Sturridge en Nicolas Anelka genoeg opties voorin", aldus de Portugese coach.
"Dat is de realiteit op dit moment. Ik denk niet dat we de markt opgaan voor een nieuwe spits." Villas-Boas drukte nogmaals zijn vertrouwen uit in de fel bekritiseerde Spanjaard Fernando Torres.
Met grote talenten die echt gegeerd zijn moet niet eindeloos geleurd worden, die worden zonder al te veel gelul gehaald zonder al die soap toestanden.
Kijk bv naar Thibaut Courtois