Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Weebl zei:
Santander heeft een bod gedaan op Akpala. De onderhandelingen zijn volop bezig en verlopen vlot. Dit weekend wordt beslist.

Bron: Het Laatste Nieuws


wie wa hoe ? :D

De nieuwe Tchité denken ze daar! :D

Nee, José moet blijven :sad:

mojojojo

Legacy Member
Zou toch wel vrij belachelijk zijn van chelsea hun kant. Sturridge > lukaku imo

Weebl

Legacy Member
NemesisBE zei:
De nieuwe Tchité denken ze daar! :D

Nee, José moet blijven :sad:

Zou niet slecht zijn moesten ze hem kwijt geraken aan >1 miljoen imo.
Dan moet je wel al twee nieuwe spitsen bijhalen + nog die rechter winger als sub voor Dirar.
Meh, Jos is sympa enal, maar ge zijt daar niks mee op't plein.
Toch zeker niet met A3 zijn 4-3-3..

Wijsheid

Legacy Member
Sturridge? Die plaats ik evenhoog, zoniet net iets hoger als Lukaku. Vreemd.

Ph Sp

Legacy Member
Omdat Lampard nu toch wel stilaan oud wordt. Dat zou ne slechte deal voor Anderlecht zijn :/

mtm

Legacy Member
Sturridge heeft in de terugronde potten gebroken bij Bolton in de Premier League, dus waar blijven ze het halen? :rofl:

Clouds&Cereals

Legacy Member
Ik denk dat AVB Lukaku nietmeer zo graag wil hebben en dat Chelsea Sturridge een kans gaan geven

kocabar

Legacy Member
eurowarriors zei:
Moest toch ook ff lachen toen ik dat van Santander las, en dan durven ze te getuigen dat ze ambitieus zijn.

Ik vind het redelijk ongeloofwaardig dat Sturridge nu bij Anderlecht zou komen spelen voor een seizoen, maar wel een smaakmaker voor de competitie imo :)
sorry maar akpala scoort wel altijd zijn goaltje ... en is een enorme werker ... en sturridge zou akkoord zijn om naar rsca te gaan , drogba naar ac milan,galatasaray? ....

Clouds&Cereals

Legacy Member
Sturridge naar RSCA ? Terwijl de hele middemoot van de PL hem wilt hebben? Denk het niet en AVB heeft nog geen beslissing genomen over het al dan niet uitlenen van Sturridge...

Didierke10

Legacy Member
Weebl zei:
Zou niet slecht zijn moesten ze hem kwijt geraken aan >1 miljoen imo.
Dan moet je wel al twee nieuwe spitsen bijhalen + nog die rechter winger als sub voor Dirar.
Meh, Jos is sympa enal, maar ge zijt daar niks mee op't plein.
Toch zeker niet met A3 zijn 4-3-3..

Als rechterwinger kun je toch Lestienne zetten en desnoods Meunier.

Exorikos

Legacy Member
Lierse is goed bezig. Het afval is stilaan weg, maar nu moet er wel nog wat versterking komen ook.

bardok--

Legacy Member
Exorikos zei:
Lierse is goed bezig. Het afval is stilaan weg, maar nu moet er wel nog wat versterking komen ook.

Radzinski weg omdat Nicaise blijft en nu is Nicaise weg... :wtf:
En nu dat Wahed ook weg is moeten ze toch iemand bijhalen voor dat middenveld!

N`Kr1pt

Legacy Member
wat gaan we nog horen, sturridge :rofl:
die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.

enfin:

Villas-Boas: "Chelsea heeft genoeg aanvallers"

De Engelse media meldde dat Chelsea een bod van 20 miljoen euro voorbereidt op Romelu Lukaku. Trainer Villas-Boas spreekt andere taal.

"In deze periode moeten we alle beslissingen op de transfermarkt goed overwegen. We willen geen fouten maken. En bovendien hebben we met Salomon Kalou, Didier Drogba, Fernando Torres, Daniel Sturridge en Nicolas Anelka genoeg opties voorin", aldus de Portugese coach.

"Dat is de realiteit op dit moment. Ik denk niet dat we de markt opgaan voor een nieuwe spits." Villas-Boas drukte nogmaals zijn vertrouwen uit in de fel bekritiseerde Spanjaard Fernando Torres.


Met grote talenten die echt gegeerd zijn moet niet eindeloos geleurd worden, die worden zonder al te veel gelul gehaald zonder al die soap toestanden.
Kijk bv naar Thibaut Courtois
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan