Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hannibal

Legacy Member
Als hij ons kampioen maakt hebben we zijn loon al dubbel en dik terug verdiend. Als er 1 seizoen is waarin je risico's moet nemen is het dit seizoen wel. Ik hoop wel dat hij nog komt. Hij is ook een leidersfiguur dat Anderlecht o zo hard nodig heeft.

exo

Legacy Member
Jovanovic is welkom maar niet tegen elke prijs. Met een loon gelijkaardig aan dat van Boussoufa had ik nog kunnen leven (mits er nog een zwaar contract vertrekt) maar hoger mag echt wel niet.

Re@V0r

Legacy Member
kdacht in HLN gelezen te hebben vandaag dat er een groot bedrag geboden geweest is op Biglia gisterenavond... van een nog onbekende ploeg
ma kvind hier precies nergens iets van terug op andere sites?

Lamsednav

Legacy Member
Da ze die pseudovedetten zoals Mbokani & Jovanovic maar achterwege laten en meer jeugdspelers opstellen in de basis zoals Musonda, Praet, Matos, ...

GemaneDude

Legacy Member
Lamsednav zei:
Da ze die pseudovedetten zoals Mbokani & Jovanovic maar achterwege laten en meer jeugdspelers opstellen in de basis zoals Musonda, Praet, Matos, ...

Die jongens mag je niet meteen voor de leeuwen gooien, gewoon zachtjes inbrengen.

BBQezel

Legacy Member
Lamsednav zei:
Da ze die pseudovedetten zoals Mbokani & Jovanovic maar achterwege laten en meer jeugdspelers opstellen in de basis zoals Musonda, Praet, Matos, ...

tis da anderlecht da ni kan riskeren als de resultaten zouden tegenvallen

Truman'

Legacy Member
Re@V0r zei:
kdacht in HLN gelezen te hebben vandaag dat er een groot bedrag geboden geweest is op Biglia gisterenavond... van een nog onbekende ploeg
ma kvind hier precies nergens iets van terug op andere sites?

Napoli, Sevilla, Palermo, BordeauX en West ham, waren de vorige geintereseerden.

exo

Legacy Member
Lamsednav zei:
Da ze die pseudovedetten zoals Mbokani & Jovanovic maar achterwege laten en meer jeugdspelers opstellen in de basis zoals Musonda, Praet, Matos, ...

Matos mag zeker nu en dan ingegooid worden maar in het begin doe je dat enkel vanaf de 65ste minuut. Praet kan je ook langzaam aan belonen door hem te laten invallen.
Lamisha Musonda weet ik zelfs eigenlijk niet van of hij wel echt A-team material gaat zijn.

Re@V0r

Legacy Member
heeft anderlecht geen scouts genoeg dat ze ondertussen wel toch iets interessants achter de hand moeten hebben als vlotscorende spits...
dat ze moeten teruggrijpen naar Jova en Mbokani

Proim

Legacy Member
Re@V0r zei:
heeft anderlecht geen scouts genoeg dat ze ondertussen wel toch iets interessants achter de hand moeten hebben als vlotscorende spits...
dat ze moeten teruggrijpen naar Jova en Mbokani
Jovanovic is vrij, heeft zich hier al bewezen, heeft ervaring dus het is wel een goeie optie imo.

Truman'

Legacy Member
Proim zei:
Jovanovic is vrij, heeft zich hier al bewezen, heeft ervaring dus het is wel een goeie optie imo.

die andere heeft het het IQ van een 3jarige, en is bij 3 ploegen en dan nog eens zijn eigen land buiten gesmeten omwille van 1 en dezelfde reden.

Sorry maar hou uw handen daar toch van af zeker lol :)

Proim

Legacy Member
Truman' zei:
die andere heeft het het IQ van een 3jarige, en is bij 3 ploegen en dan nog eens zijn eigen land buiten gesmeten omwille van 1 en dezelfde reden.

Sorry maar hou uw handen daar toch van af zeker lol :)
Ik heb nog nergens iets gezegd over Mbokani en heb bij hem wel zeker mijn bedenkingen.

Re@V0r

Legacy Member
Proim zei:
Jovanovic is vrij, heeft zich hier al bewezen, heeft ervaring dus het is wel een goeie optie imo.

da wel, maar heeft wel een jaar stilgezeten ook...
en om daar dan direct zoveel geld aan te geven
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan