Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wijsheid

Legacy Member
'tis maar een gerucht natuurlijk, en vooralsnog is Courtois - na 13 uur - de enige die vertrokken is tijdens de transferstop.

Wat niet wegneemt dat het debiel is.

starspike

Legacy Member
Ik blijf erbij dat die transferstop ons veel "spelletjes" bespaart. Ik zag Courtois bvb wel een Defourke lappen en niet willen spelen in de CL voorronde.
En voor de rest kunt ge dat Pudil gerucht inderdaad daaronde kwalificeren: een gerucht ;) Net zoals dat gedoe ivm die speler bij Liverpool. Veel aandacht zou ik daar niet aan besteden.

_DKsissor_

Legacy Member
Weebl zei:
Daar zitten ze dan, met hun transferstop!
net alsof Genk gaat onderhandelen over hun linksback ,net nu de 4 belangrijkste matchen van het seizoen eraan komen

Morrissey

Legacy Member
Liever geen achterban, dan supporters die 200 ploegen steunen, he Shadow :) :) :)

Wijsheid

Legacy Member
Kunstmatig ploegje wij, geen wonder dat iedereen wil vertrekken :unsure:
Dan ààààntwéééérp daarentegen, wat een club!

Scr1fle

Legacy Member
Fireflies zei:
Liever geen achterban, dan supporters die 200 ploegen steunen, he Shadow :) :) :)

Liever dan nog voor 200 ploegen supporteren dan voor den RSCA :tongue: :puke:


@wijsheid : Den ààààntwéééérp is al wel een paar jaar een vaste waarde in de tweede klasse hé :s :s :s

starspike

Legacy Member
Exorikos zei:
Genk heeft dan ook geen traditie. :s:s:s

Geen traditie alleen? NIKS hebben we... NIKS, zeg ik u! Als onze spelers niet vlug zelf vertrekken, ga ik ze persoonlijk brengen. Wie wil iemand nu zoiets aandoen: bij Genk spelen!
Zaten wij ook maar in 2de klasse als club gekend over heel Europa :sad:

Wijsheid

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Liever dan nog voor 200 ploegen supporteren dan voor den RSCA :tongue: :puke:


@wijsheid : Den ààààntwéééérp is al wel een paar jaar een vaste waarde in de tweede klasse hé :s :s :s

Niet lachen met RAFC! Die club spreekt nog steeds tot de verbeelding van heel Europa.

Ik zweer het u, in Mini-Europa zal je zeker wel iemand vinden die Antwerpen kent :love:
Hier weten sommige hasselaren al niet wat KRC Genk is. Petanqueclub hoor je meestal.

Swagger

Legacy Member
Fireflies zei:
Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

Ge zijt Kanu nog vergeten ;)

En Chatelle, die zou van mij nog mogen blijven.

Scr1fle

Legacy Member
Wijsheid zei:
Niet lachen met RAFC! Die club spreekt nog steeds tot de verbeelding van heel Europa.

Ik zweer het u, in Mini-Europa zal je zeker wel iemand vinden die Antwerpen kent :love:
Hier weten sommige hasselaren al niet wat KRC Genk is. Petanqueclub hoor je meestal.

Terecht aja :doc:

Morrissey

Legacy Member
Boh Kanu kan een bal bijhouden, en heeft al sterke matchen gespeeld. Ik ben er geen fan van, maar brengt veel meer bij dan de rest in dat lijstje.

Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro :rofl:. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.

Chatelle zou op weg zijn naar STVV

Anoniem04

Legacy Member
starspike zei:
Geen traditie alleen? NIKS hebben we... NIKS, zeg ik u! Als onze spelers niet vlug zelf vertrekken, ga ik ze persoonlijk brengen. Wie wil iemand nu zoiets aandoen: bij Genk spelen!
Zaten wij ook maar in 2de klasse als club gekend over heel Europa :sad:

Jullie zijn dan ook kunstmatig in eerste gebracht door overheidsgeld!

Swagger

Legacy Member
mja, Kanu speelt op op het jaar 3 geniale matchen & al de rest zijn dan heel slechte matchen. 't is wit of zwart bij diene gast, jammergenoeg bijna altijd zwart. Ik vind hem te onregelmatig voor RSCA.

Cerv.Be

Legacy Member
Fireflies zei:
Bulykin zou op weg zijn naar Bordeaux voor 2,5 mil euro :rofl:. Wat zien die in die krabber. Da's evenveel als wij voor Vargas betaald hebben, zalig.
Krabber? Daarom dat Ajax ook interesse heeft zeker? Die heeft bij RSCA nooit een eerlijke kans gekregen, ook geen tijd gekregen om te ontplooien.

Anoniem06

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Krabber? Daarom dat Ajax ook interesse heeft zeker? Die heeft bij RSCA nooit een eerlijke kans gekregen, ook geen tijd gekregen om te ontplooien.

Ben ik het mee eens. Ze zouden beter hem paar matchkes tijd geven om zich te bewijzen, in plaats van een loser uit 2de klasse aan te trekken... (vesolinovic)

Morrissey

Legacy Member
Heeft een volledig seizoen bij Anderlecht gezeten, en als hij speelde was hij écht niet goed genoeg. Die kerel verdiende hier 1 miljoen per jaar, dan moet je er altijd staan. Hij stond er nooit. Heeft misschien niet veel kansen gekregen, maar in de wedstrijden die hij speelde zoog die veel, veel te hard.

legt er vorig seizoen wel 20 in, maar heb die goals eens op Youtube opgezocht, die tikt zelf Akpala er allemaal in. Neen, die komt gewoon véél te kort voor Anderlecht. T'is mij echt een raadsel wat ploegen als Ajax en Bordeaux daar in zien.

En waarom heeft die tijd nodig om zich te ontplooien? Hij speelde al 2 jaar in Europa, in een betere competitie als de onze. Hij had het loon van een topspits, dan moet je er gewoon van het begin staan, en dat deed hij niet. En bij Ado kreeg hij zijn kansen, maar voetballend kwam hij daar ook te kort hoor. Scoren wel, maar meevoetballen, daarin kwam hij echt wel duidelijk te kort.

stormtrooper

Legacy Member
De Smet zou voor een jaartje verhuurd worden aan Westerlo terwijl Wils op weg lijkt naar Fenerbahce. Zou wel nen dikken transfer zijn voor de Wils, kan 'm daar efkes gaan cashen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan