Truman'
Legacy Member
Proim zei:Ik heb nog nergens iets gezegd over Mbokani en heb bij hem wel zeker mijn bedenkingen.
I know, was maar om in te pikken over jova/mbokani, aangezien ik uw mening over jova ook wel deel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Ik heb nog nergens iets gezegd over Mbokani en heb bij hem wel zeker mijn bedenkingen.
TheRedDevils zei:Sexy rondborstige aanwinst voor Club Brugge? | Belgiumsoccer.be
Het gerucht doet de ronde dat de Paraguayaan Edgar Benitez van het Mexicaanse Pachuca op het punt staat voor Club Brugge te tekenen?
‘Echt? Dat zou fantastisch zijn! Hopelijk tekent 'El pajaro Benitez' in Brugge, dan kom ik zeker supporteren voor hem. Dan ga ik naakt gebodypaint in de kleuren van Club Brugge naar een wedstrijd kijken, lekker sexy."
![]()
Go, Larissa. 
Als het op mij bedoelt is dan heb ik een fout gemaakt. Per ongeluk in het verkeerde topic geschreven , moest in het JPL topicNotoriousP zei:? Heb ik de stream te snel afgezet fzo?
Twas maar gwn een gemiste kans 
Fireflies zei:Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.

Vedoco zei:Chatelle terug naar Gent![]()
?
ad:wasyl? staat die niet meer in de a kern mss? en die scoort toch veel bij corners etc ... ... ..Fireflies zei:Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.
Weebl zei:'t gaat hem mij gewoon over de kwaliteit he![]()
Rikkie zei:Lukaku zou naar Arsenal vertrekken
'Arsenal wint strijd van Chelsea om Lukaku' - SoccerNews.NL
weet wel niet of het betrouwbaar is....
kocabar zei:wasyl? staat die niet meer in de a kern mss? en die scoort toch veel bij corners etc ... ... ..
Voetbalnieuws in Engeland op zondag.Eagle` zei:daily mirror waar dit artikel op zou gebaseerd zijn, spreekt toch belange ni van een afgeronde transfer ? nuja met termen als: "zou" en "misschien" bouwt ge luchtkastelen

Fireflies zei:Rnic terug naar P. Belgrado, goed nieuws. Nu nog Bulykin, Chavarria, Chatelle, Veselinovic, Seck en Wasyl weg, en we hebben een goeie kern voor komend seizoen.