Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrownedUpon

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
wat gaan we nog horen, sturridge :rofl:
die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.

Kan je mij verwijzen naar deze posts waarin mensen er duidelijk van overtuigd zijn dat die roddel ook (waarschijnlijk) waar is omdat anderlecht zo geweldig zou zijn?

Ah ja, niemand heeft dat hier gezegd...;)

Nice try at shit stirring maar doe is nie belachelijk.

boozeke

Legacy Member
seg mor,anders kan anderlecht is proberen om Torres te huren?die scoort toch nimeer:p ne ruil lukaku-torres eh

Sportinggboy

Legacy Member
boozeke zei:
seg mor,anders kan anderlecht is proberen om Torres te huren?die scoort toch nimeer:p ne ruil lukaku-torres eh

Wij willen wel geen brol huren he :p

Of toch wel :tongue:

ZuMie

Legacy Member
mojo the hobo zei:
Radzinski weg omdat Nicaise blijft en nu is Nicaise weg... :wtf:
En nu dat Wahed ook weg is moeten ze toch iemand bijhalen voor dat middenveld!
Ben blij dat die 2 weg zijn, Radzinski heeft zijn plicht gedaan, tijd voor jonge kerels! Nicaise heb je niks aan buiten domme overtredingen, tegen STVV kon hij niet volgen en stond maar een kwartier erop!
Wahed is jammer, maar familie gaat voor ;)
Yep, liefst een belg (geraerts, smolders, simaeys,..) Ik denk alleen dat hun loonprijs wel hoog is voor ons. en nog een extra spits is welkom want kovacs is neit de jongste meer.

SIO

Legacy Member
Muismat zei:
Als dat waar is kom ik de Romelu persoonlijk afleveren met een strik rond en een fruitmand. Geloof ik persoonlijk niet, dat wilt Sturridge nooit.

N`Kr1pt zei:
wat gaan we nog horen, sturridge :rofl:
die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.

enfin:

Villas-Boas: "Chelsea heeft genoeg aanvallers"

...

:unsure:

bardok--

Legacy Member
ZuMie zei:
Ben blij dat die 2 weg zijn, Radzinski heeft zijn plicht gedaan, tijd voor jonge kerels! Nicaise heb je niks aan buiten domme overtredingen, tegen STVV kon hij niet volgen en stond maar een kwartier erop!
Wahed is jammer, maar familie gaat voor ;)
Yep, liefst een belg (geraerts, smolders, simaeys,..) Ik denk alleen dat hun loonprijs wel hoog is voor ons. en nog een extra spits is welkom want kovacs is neit de jongste meer.


Begrijp me niet verkeerd, ben ook blij Nicaise en Radzinski weg zijn. Nu kan Dequevy zijn plaats innemen. Hopelijk haalt hij een goed niveau!
Ze gaan toch een vervanger moeten zoeken voor de plaats van Nicaise. Wils misschien? Is wel onervaren...

Ga Wahed wel missen, hoewel hij te kort kwam voor 1ste. Is een held imo!

Thaisho

Legacy Member
N`Kr1pt zei:
wat gaan we nog horen, sturridge :rofl:
die gaat zeker in belgie willen komen spelen bij het grootse en europees roemrijke anderlecht.
sommige anderlecht supps hier komen al akelig dicht in de buurt van de meeste brugesboys hier die ook leven in een eigen wereld waarin club brugge magisch en superieur is.


en U bent ??

Morrissey

Legacy Member
Jova wilt 1,2 mil euro net :lol:. Dream on kerel, niet overdrijven. Tegen zo'n riant loon mag hij in het buitenland gaan spelen. Dan geef ik liever de voorkeur aan jeugd/Diogo, dan zo'n bakken geld te betalen.

Proim

Legacy Member
Het is wat moeilijk met Jova, langs ene kant wil ik die echt wel bij Anderlecht zien maar ook niet tegen elke prijs.

Weebl

Legacy Member
Kreeg Bouss geen 1,3?
Voor een transfervrije speler die van Liverpool komt had ik wel niet minder verwacht, eerlijk gezegd :)..

TheRedDevils

Legacy Member
Sexy rondborstige aanwinst voor Club Brugge? | Belgiumsoccer.be

Het gerucht doet de ronde dat de Paraguayaan Edgar Benitez van het Mexicaanse Pachuca op het punt staat voor Club Brugge te tekenen?

‘Echt? Dat zou fantastisch zijn! Hopelijk tekent 'El pajaro Benitez' in Brugge, dan kom ik zeker supporteren voor hem. Dan ga ik naakt gebodypaint in de kleuren van Club Brugge naar een wedstrijd kijken, lekker sexy."

:unsure:

Jurgenv1

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Sexy rondborstige aanwinst voor Club Brugge? | Belgiumsoccer.be

Het gerucht doet de ronde dat de Paraguayaan Edgar Benitez van het Mexicaanse Pachuca op het punt staat voor Club Brugge te tekenen?

‘Echt? Dat zou fantastisch zijn! Hopelijk tekent 'El pajaro Benitez' in Brugge, dan kom ik zeker supporteren voor hem. Dan ga ik naakt gebodypaint in de kleuren van Club Brugge naar een wedstrijd kijken, lekker sexy."

:unsure:
Hell yeah! :love::love:

Scr1fle

Legacy Member
Het bestuur weet dus wat het direct moet doen! :bow:


Mss toch eens een paar matchen live gaan zien :unsure:

Morrissey

Legacy Member
Weebl zei:
Kreeg Bouss geen 1,3?
Voor een transfervrije speler die van Liverpool komt had ik wel niet minder verwacht, eerlijk gezegd :)..

Bruto - Netto. Als Jova 1,2 netto wilt, zal zijn brutoloon tegen de 2 mil moeten schommelen.

Weebl

Legacy Member
Ah ok, ik dacht dat dat bij Bouss ook netto was.
Maar dan nog, je dacht toch niet dat Jova voor 1 miljoen bruto naar Anderlecht wilde komen?

Sportinggboy

Legacy Member
Fireflies zei:
Bruto - Netto. Als Jova 1,2 netto wilt, zal zijn brutoloon tegen de 2 mil moeten schommelen.

Wat Bous echt had zal niemand weten buiten ons bestuur en Bous zelf, maar dat dat mer is dan 1,2 miljoen benik 100 % zeker van

BleKKie

Legacy Member
Was te verwachten hé dat Jovanovic hier niet gewoon ging komen spelen voor een appel en een ei.

Adrei

Legacy Member
Voor mij hoeft hij niet te komen, denk dat ge jongere & betere vindt en die nog eens goedkoper zijn .. Jova vind ik gewoon te oud, te blessuregevoelig. Oké, hij heeft zich al bewezen in de Belgische competitie maar is hij nog altijd degene die hij bij Standard was? If so, is hij welkom voor een heel wat lager loon ja. Maar anders? Naaah ..

Morrissey

Legacy Member
Weebl zei:
Ah ok, ik dacht dat dat bij Bouss ook netto was.
Maar dan nog, je dacht toch niet dat Jova voor 1 miljoen bruto naar Anderlecht wilde komen?

Neen, maar ik dacht wel dat als we hem hetzelfde loon als Bouss gingen geven, iets minder dan een miljoen netto, dat die wel zou komen... Maar gewoon een premiecontract geven, lijkt me beter voor ons. Zijn komst zou zalig zijn, maar het mag geen financiële fiasco worden om toch wat ervaring in de ploeg te krijgen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan