MrBrightside
Legacy Member
Sh@D0wBE zei:@MrBrightSide : Zolang Anderlecht geen vaste waarde wordt in de CL denk ik niet dat Romelu zijn prijs ferm gaat stijgen. Ma soit , zou zalig moest hij slagen. En vergelijken met Neymar is zever .
Neymar is nu al een veel betere speler dan Lukaku en heeft al veel meer bereikt.
Waarschuwen voor vergelijkingen te maken, maar Neymar dan toch op een hoger voetstuk zetten dan Lukaku?!
Wat maakt die Neymar zo speciaal?! Gewoon een sceptische vraag, want ik vind hem zelf ook wel een hele goeie.. Het enige verschil is dat hij voor grootmacht Brazilië kan uitkomen, en Lukaku voor 'kleine teen België'.
@Wijsheid: Ik dacht nu net dat een forum er toe diende om te kunnen discussiëren en dat ik er mijn eigen mening op kan nahouden. Ik ben er ook niet zeker van dat Lukaku het zal maken bij Chelsea, maar ik wil vooral niet zeggen dat hij het niet kan en dat er te weinig progressie nog in zit.
. Ma soit , zou zalig moest hij slagen. En vergelijken met Neymar is zever .
Neymar is nu al een veel betere speler dan Lukaku en heeft al veel meer bereikt.



...