Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enj0i^

Legacy Member
Ik gun het hem alvast van harte! Om dan potten te kunnen breken bij de nationale ploeg :love:

Weebl

Legacy Member
't probleem is ook dat Anderlecht zijn prijs nu heeft vastgelegd op 20m eh..
Ik denk niet dat Europese subtoppers 20m liggen hebben om in een 18 jarig talentje te pompen.
Gevallen zoals Fellaini komen maar 1 keer voor hoor denk ik.

Foose

Legacy Member
Ik denk dat het er vooral op aankomt hoe snel hij zich zal aanpassen. ALS hij dan eens mag invallen bijvoorbeeld, en hij knalt er eentje binnen of geeft een assist: dat zijn goede punten. Als hij op training dan ook nog eens progressie maakt, zich professioneel gedraagd op en naast het veld, etc zal hij ooit zijn kans wel krijgen.

Wijsheid

Legacy Member
waffel zei:
Zowat iedereen he mensen! Hoe kan iemand nu oordelen of hij geen materiaal is voor de absolute top? Dit is iets anders, dan zeggen dat hij bij Chelsea nu zal falen. Hij werkt hard, hij heeft er het lichaam voor, hij heeft al getoond wat ie in zijn mars heeft. We zullen zien he.

Ja maar Wafeltje, ik wil dan ook niet beweren dat mijn mening de absolute waarheid is hé. Ik kan kolossaal mis zijn, en dat vind ik niet erg want dat zou goed zijn voor het BE-voetbal.

En over Neymar: ik zie, ondanks Neymar toch beter is, Lukaku inderdaad eerder oresteren bij een Engelse ploeg dan Neymar.

Proim

Legacy Member
De meeste vergeten toch wel dat die jongen 18 jaar is, om voor de 93512ste keer het verhaal van Drogba aan te halen... die is ook pas op latere leeftijd (24 zoiets?) top geworden en kijk waar die nu staat...

We kunnen gewoon niet anders dan afwachten, de ene zijn gevoel is dat het niet goed zal gaan, de andere hun gevoel is dan weer dat hij het wel zal maken. Iedereen hoopt natuurlijk dat het lukt.

Het potentieel, de wil om ervoor te werken, de mentaliteit die is er. Volgens mij mogen ook pas een evaluatie maken na een aantal jaar.

Proim

Legacy Member
Hannibal zei:
Jovanovic #11

En het eerste interview = :love:
Schitterend toch die kerel, eerlijk toegeven dat "The Standard" nog altijd zijn club is terwijl hij voor Anderlecht speelt, mooi vind ik dat :)

Forzaracing

Legacy Member
Hannibal zei:
Jovanovic #11

En het eerste interview = :love:

Kom er anders op klaar he :D
Nee sorry jongens, deze gaat geen potten meer breken.
Ik vraag me echt af wat anderlecht aan het doen is, maakt niet uit, is goed voor ons :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan