Truman'
Legacy Member
Timaeus zei:Oefenmatch waar niks op het spel staat tegenover een competitiematch waar voorlopig zelfs degradatie op het spel staat voor Santos. Beslis jij maar welke match belangrijker is.
Niemand geeft cadeaus ;-)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Timaeus zei:Oefenmatch waar niks op het spel staat tegenover een competitiematch waar voorlopig zelfs degradatie op het spel staat voor Santos. Beslis jij maar welke match belangrijker is.
Truman' zei:Niemand geeft cadeaus ;-)

waffel zei:Met Kerst krijg ik toch altijd een geschenkje![]()
caoimhin zei:
ad: Zijn laatste actie bij Anderlecht heeft hij toch mooi afgemaakt he 
caoimhin zei:De winning goal maken tegen Standard of Club, en iedereen heeft hem vergeven.

Sh@D0wBE zei:Vooral zen talkshow bij Extra Time en nu ook nog bij Stadion. Was altijd een gezellige ket!
Ze gaan Frank Raes ook mogen afvoeren in een dwangbuis. Hij kan nu zijn Lukaku-show niet meer brengen.![]()
Edit: Damn you , jurhen verneukt men spoiler maar ja!![]()
ad:

BleKKie zei:Truitje/Logo wat kussen en iedereen is fan![]()
