Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jurgenv1 zei:Was nu eenmaal een vereiste om Jova binnen te halen denk ik.
pina zei:niks van waar. Idem met mbokani.
De Bruyne? Serieus hoeveel aanvallende flankspelers willen ze nog hebben? Jova, Suarez, Canesin, Legear...Sportinggboy zei:Anderlecht zou zich nu richten op El Hamdaoui en De Bruyne ( geruchten )
Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig
Sh@D0wBE zei:Wtf jullie aanval is al sterk. Maar jullie trekt niet op zo veel (momenteel)!
En El Hama... kunnen jullie die wel betalen qua loon?

Sportinggboy zei:Anderlecht zou zich nu richten op El Hamdaoui en De Bruyne ( geruchten )
Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig
Airjinx zei:Wie komen ze brengen, El Hamdaoui.
Maar ik twijfel er sterk aan 
Als dat is ga ik Lukaku zelfs mee uitwuivenSportinggboy zei:Als dat is hebben ze een serieuze vervangerMaar ik twijfel er sterk aan
![]()

Sportinggboy zei:20,5 miljoen netto, een galamatch in het VDS Stadion tegen Chelsea en procenten op de doorverkoop. ( Dat zou de deal inhouden )
Weet niet of het waar is maar er zou een clubauto van Ajax op de RSCA parking staan