Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brick Top

Legacy Member
Een smaakmaker vertrekt uit de Belgische competitie. Spijtig maar 't zat er wel aan te komen natuurlijk. Het ga hem goed daar en hopelijk speelt ie binnenkort alles kapot bij de nationale ploeg. :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Heb ergens een bedrag van 26 miljoen euro gelezen, ik dacht dat ze 20 miljoen euro wilden hebben. Eens afwachten wat het daadwerkelijk is.

Eagle`

Legacy Member
vertrekt debruyne dan ook volgende week, ze zijn daar diee keer in monaco toch oek ni de casino's gaan afschuimen ?

Scr1fle

Legacy Member
Vraag we af hoeveel ze van dat geld in transfers gaan steken...

Hopelijk niet al te veel :sad:

Sportinggboy

Legacy Member
Anderlecht zou zich nu richten op El Hamdaoui en De Bruyne ( geruchten )

Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig

Scr1fle

Legacy Member
Wtf jullie aanval is al sterk. Maar jullie verdediging trekt niet op zo veel (momenteel)!

En El Hama... kunnen jullie die wel betalen qua loon?

MvP

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Anderlecht zou zich nu richten op El Hamdaoui en De Bruyne ( geruchten )

Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig
De Bruyne? Serieus hoeveel aanvallende flankspelers willen ze nog hebben? Jova, Suarez, Canesin, Legear...

Sportinggboy

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Wtf jullie aanval is al sterk. Maar jullie trekt niet op zo veel (momenteel)!

En El Hama... kunnen jullie die wel betalen qua loon?

Zoals ik al zei : Geruchten :)

Anderlecht zou Bulykin als pasmunt willen gebruiken. Loon situeert op 1,8 miljoen

Exorikos

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Anderlecht zou zich nu richten op El Hamdaoui en De Bruyne ( geruchten )

Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig

De prijs van De Bruyne gaat voor Anderlecht nu wel heel fel de hoogte in. Voor 15M misschien...

Scr1fle

Legacy Member
Dus Anderlecht denkt ( volgens de geruchten) dat ze nog altijd de beste Belgische spelers bij andere ploegen kunnen weg plukken? :lol:

Sportinggboy

Legacy Member
20,5 miljoen netto, een galamatch in het VDS Stadion tegen Chelsea en procenten op de doorverkoop. ( Dat zou de deal inhouden )

Weet niet of het waar is maar er zou een clubauto van Ajax op de RSCA parking staan

Anoniem04

Legacy Member
Sportinggboy zei:
20,5 miljoen netto, een galamatch in het VDS Stadion tegen Chelsea en procenten op de doorverkoop. ( Dat zou de deal inhouden )

Weet niet of het waar is maar er zou een clubauto van Ajax op de RSCA parking staan

Zotte Deal.

Als El Hamdaoui nog komt dan heeft Anderlecht wel een serieus sterke aanvalslinie. Tot Jacobs 4-5-1 speelt uiteraard!

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Wel, dit is een deal die HvH dan wel heel goed heeft gefixed, zeker gegeven de omstandigheden. Hij heeft al veel ballen misgeslagen, maar als het goed is mag het ook gezegd worden.

El Hamdaoui dan meteen gaan binnenhalen is misschien overkill op lange termijn, tenzij ze hem echt gewoon regelrecht kunnen ruilen tegen Bulykin. Dan maken ze dat goed met de transferprijs die ze er nog voor kunnen vangen.

J.Brown

Legacy Member
zal die verhuurd worden of gewoon bij Chelsea blijven?

Blij voor hem dat hij eindelijk zijn droomtransfer heeft. Het lijkt toch de zomer te worden waarbij de Belgische talenten naar het buiteland trekken.

Na Witsel, Courtois, Lukaku wss nog Defour/Vertonghen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan