Morrissey
Legacy Member
De Bruyne zou ik toch niet aanschaffen. We hebben al genoeg flankspelers of vleugelspelers, we hebben nu een echte diepe spits nodig, niet iemand die daarrond speelt. Met Suarez, Canesin, Jova, Legear, Reynaldo, Kanu en Iakovenko hebben we echt wel genoeg daar lopen. Een diepe spits, hopelijk El Hamdaoui, zou meer dan welkom zijn.
Mooie transfer voor Lukaku, mooie prijs voor ons. Win-win, al is het toch een serieuze aderlating, want het sportieve wordt hier precies wat vergeten. Dat was echt een fenomenale spits.
Mooie transfer voor Lukaku, mooie prijs voor ons. Win-win, al is het toch een serieuze aderlating, want het sportieve wordt hier precies wat vergeten. Dat was echt een fenomenale spits.
.

