Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
De Bruyne zou ik toch niet aanschaffen. We hebben al genoeg flankspelers of vleugelspelers, we hebben nu een echte diepe spits nodig, niet iemand die daarrond speelt. Met Suarez, Canesin, Jova, Legear, Reynaldo, Kanu en Iakovenko hebben we echt wel genoeg daar lopen. Een diepe spits, hopelijk El Hamdaoui, zou meer dan welkom zijn.

Mooie transfer voor Lukaku, mooie prijs voor ons. Win-win, al is het toch een serieuze aderlating, want het sportieve wordt hier precies wat vergeten. Dat was echt een fenomenale spits.

Timaeus

Legacy Member
Fireflies zei:
De Bruyne zou ik toch niet aanschaffen. We hebben al genoeg flankspelers of vleugelspelers, we hebben nu een echte diepe spits nodig, niet iemand die daarrond speelt. Met Suarez, Canesin, Jova, Legear, Reynaldo, Kanu en Iakovenko hebben we echt wel genoeg daar lopen. Een diepe spits, hopelijk El Hamdaoui, zou meer dan welkom zijn.

Mooie transfer voor Lukaku, mooie prijs voor ons. Win-win, al is het toch een serieuze aderlating, want het sportieve wordt hier precies wat vergeten. Dat was echt een fenomenale spits.

El hamdaoui :') alsof die efkes in Belgie gaat komen spelen. Het zal wel Mbokani worden.

Morrissey

Legacy Member
Zat ik ook te denken, maar Ajax wilt Bulykin, el Hamdaoui moet er buiten, why not. Maar geruchten, dikke zever meestal. Volgens de geruchten zat Carlos Vela intussen ook al bij ons :p.

Maar zal wellicht Mbokani worden, samen met De Sutter hebben we dan toch 2 sterke spitsen voor in de punt.

Truman'

Legacy Member
Fireflies zei:
Zat ik ook te denken, maar Ajax wilt Bulykin, el Hamdaoui moet er buiten, why not. Maar geruchten, dikke zever meestal. Volgens de geruchten zat Carlos Vela intussen ook al bij ons :p.

Maar zal wellicht Mbokani worden, samen met De Sutter hebben we dan toch 2 sterke spitsen voor in de punt.

moeilijk geval of omwille van wat mindere prestaties?

Gavin

Legacy Member
Nu kunnen we eindelijk speculeren of Lukaku het gaat maken bij Chelsea!

Als voetballer is dat toch geen supertalent. Als ge mannekes van gelijke leeftijd, pak Deulofeu of Wilshere of zo, dan is Lukaku echt een krabber. Vooral chance gehad dat die in de JPL is doorgebroken waar ge geen tot weinig beren hebt. Hij zal wel spelen, maar de nieuwe Drogba zie ik er na die twee jaar JPL toch niet in eigenlijk.

Herr Doktor

Legacy Member
Gavin zei:
Nu kunnen we eindelijk speculeren of Lukaku het gaat maken bij Chelsea!

Als voetballer is dat toch geen supertalent. Als ge mannekes van gelijke leeftijd, pak Deulofeu of Wilshere of zo, dan is Lukaku echt een krabber. Vooral chance gehad dat die in de JPL is doorgebroken waar ge geen tot weinig beren hebt. Hij zal wel spelen, maar de nieuwe Drogba zie ik er na die twee jaar JPL toch niet in eigenlijk.

² Hij heeft nog wel wat werk, maar je weet natuurlijk nooit hé.

Swagger

Legacy Member
Sportwereld - Chelsea betaalt 12 miljoen voor Lukaku (maar het kan oplopen tot 20 miljoen)

Chelsea zou "maar" 12 miljoen betaald hebben. OK, het KAN wel oplopen tot 20 miljoen,
maar ben toch wat ontgoocheld over de aanpak van HVH in dit dossier.

Toch jammer dat er weer een smaakmaker weg is uit onze competitie.

En ivm dat hij het kan maken of niet: volgens mij kan hij het zeker maken. Mensen die Romelu al meer aan het werk gezien hebben (dus niet enkel wat beelden uit competitie) weten dat hij heel wat meer in zijn mars heeft, en bovendien is het lang geleden nog zo iemand met die mentalteit gezien.

Babaluna

Legacy Member
Gavin zei:
Welke beelden dan buiten competitie?

-Rode Duivels
-Europa League

man man ik vind het jammer dat hem weg is :/
ben al 32j RSCA supporter en kheb het zelfde gevoel dat Nilis vertrok naar PSV :p
over Mbokani : voor mij hoeft hij ook ni te komen :p

Drossie

Legacy Member
Fireflies zei:
Zat ik ook te denken, maar Ajax wilt Bulykin, el Hamdaoui moet er buiten, why not. Maar geruchten, dikke zever meestal. Volgens de geruchten zat Carlos Vela intussen ook al bij ons :p.

Maar zal wellicht Mbokani worden, samen met De Sutter hebben we dan toch 2 sterke spitsen voor in de punt.

El Hamdaoui is totaal onhaalbaar. Ploeg uit Italië (Udinese?) had interesse, maar haakte af op het loon. Weigerde ook Turkije. Ik dacht dat hij minstens 1,6miljoen euro netto per jaar vroeg...

Het wordt gewoon Mbokani wat imo een zeer grote gok is. Volgende week tegen Bursaspor kan die er volgens mij nog niet staan, dus wordt het De Sutter alleen in de spits ofzo. TDS was afgelopen vrijdag al na 30 min volledig leeggespeeld. Ik gun de transfer volledig aan Lukaku, maar vrees dat RSCA zeker op korte termijn een heel slechte zaak gedaan heeft.

Vedeco

Legacy Member
Babaluna zei:
-Rode Duivels
-Europa League

man man ik vind het jammer dat hem weg is :/
ben al 32j RSCA supporter en kheb het zelfde gevoel dat Nilis vertrok naar PSV :p
over Mbokani : voor mij hoeft hij ook ni te komen :p

Nilis > Lukaku

En Mbokani - Jovanovic bij RSCA, er zal zich weer wat drama voordoen op de Belgische velden.

Swagger

Legacy Member
Mbokani moet van mij toch ook nie komen zenne,
toch wel jammer dat het niet het droomduo Jova-lukaku zal worden.

Sportinggboy

Legacy Member
fraaanche zei:
:lol:

Vanoppen heeft een maand liggen zagen dat de 400'000€ die Anderlecht vroeg veel te veel was voor Beerschot om op tafel te leggen. Het beetje kapitaal dat hier was opgebouwd is al lang opgesoupeerd aan Munyanezas en consorten.

RSCA is Losada hier in den tijd trouwens komen wegplukken voor maar 1 miljoen €.

yep, 0,5 transfer en hij verdiende hier bijna 1 miljoen, komt neer dat er 1,5 miljoen vrij kwam ;)

Swagger zei:
Sportwereld - Chelsea betaalt 12 miljoen voor Lukaku (maar het kan oplopen tot 20 miljoen)

Chelsea zou "maar" 12 miljoen betaald hebben. OK, het KAN wel oplopen tot 20 miljoen,
maar ben toch wat ontgoocheld over de aanpak van HVH in dit dossier.

Toch jammer dat er weer een smaakmaker weg is uit onze competitie.

En ivm dat hij het kan maken of niet: volgens mij kan hij het zeker maken. Mensen die Romelu al meer aan het werk gezien hebben (dus niet enkel wat beelden uit competitie) weten dat hij heel wat meer in zijn mars heeft, en bovendien is het lang geleden nog zo iemand met die mentalteit gezien.

Afwachten tot RSCA met de echte bedragen buiten komt ;)

pina

Legacy Member
12 miljoen onmiddellijk gestort, de rest later afhankelijk van de prestaties van chelsea/lukaku. Eigenlijk verschilt het niet zo gek veel van transfers waar alles in schijven wordt betaald, maar hier heb je nog het risico dat hij een flop zou worden als jovanovic. Maar in de plaats hebben ze wel 12 miljoen cash netto.

Clouds&Cereals

Legacy Member
Lukaku kan het maken bij Chelsea, ok hij steekt er niet zo bovenuit als wilshere, maar dat kan hij ook niet in de jupkes league denk ik. Wilshere speelt samen/ tegen mannen als Terry, Vidic,... Lukaku moet het stellen met mannen als Evens, hij heeft nooit echt moeten knokken in duels imo. Hij zou dus nog veel kunnen verbeteren, maar ik heb natuurlijk geen glazen bol

Brick Top

Legacy Member
Ik vind dat zelf ook maar een rare constructie, betalen naargelang prestaties. Als die nu plots zwaar geblesseerd geraakt ofzo.... RSCA draagt met andere woorden nog altijd een stuk van het risico. Ach ja.

Muismat

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Afwachten tot RSCA met de echte bedragen buiten komt ;)

Idd, 12M + premies zou ik een vreselijk slechte deal vinden. Minstens 15M cash + premies had ik toch verwacht, en zelfs dat vind ik weinig voor een speler die misschien 30-50M kan waard worden.

Edit: de manager van Lukaku zegt dat er niet gaat gecommuniceerd worden over de transfersom. Dat kan wijzen op een ingewikkelde constructie. Beetje flauw vind ik :\

NotoriousP

Legacy Member
Muismat zei:
en zelfs dat vind ik weinig voor een speler die misschien 30-50M kan waard worden.

Lol, ze gaan u nooit evenveel betalen als wat hij eventueel kan waard worden hé. En aangezien de kans miss 20% (max) is dat hij dit ooit waard wordt, lijkt dit een eerlijk bedrag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan