J.Brown
Legacy Member
Lukaku kan daar enkel beter worden. Die zal wel wat invalbeurten krijgen af en toe, aangezien Chelsea op alle fronten speelt. En zijn lichaam zal perfect afgestemd worden. Ik heb er alle vertrouwen in, dat het een goeie keuze is. Hij zal er ook minder druk kennen dan op Anderlecht. Chelsea kan je niet weigeren en met zijn mentaliteit zie ik die enkel slagen. Een Belg om trots op te zijn.
En tbh 12mil vind ik maar weinig, als je de bedragen las die er in de media verschenen de laatste weken/maanden.
En tbh 12mil vind ik maar weinig, als je de bedragen las die er in de media verschenen de laatste weken/maanden.




