Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
Newboy zei:
Waarom zou hij geen invalbeurten krijgen? Lukaku is een goalgetter, Torres is dat niet.

hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha
hahahahahahahaha

wait what?

Muismat zei:
Barcelona won't sign Anderlecht's Romelu Lukaku unless asking price significantly drops - agent - Goal.com

Ok, ze vinden hem te duur maar waren toch serieus geïnteresseerd. Al is dat nooit echt concreet geworden. Over Kompany gesproken, ik hoop dat die op 1 dag naar Barça gaat. Dat zou pas een droomtransfer zijn. :love:

goal.com + says his agent :ironic:

dag dag

exo

Legacy Member
Torres recent nog zien spelen schaduwke? :lol:

Btw Bruutsjboys, ge moet allemaal niet zo jaloers reageren, ooit kunde zelf ook wel is een talentje voor wat centen verpatsen, zeker nu Devroe het niet meer moet afhaspelen.

Gavin

Legacy Member
Muismat zei:
Zegt de manager van Lukaku. :ironic:

Ze zullen uiteraard zoals andere clubs wel eens gecheckt hebben, maar toch zeker niet serieus. Als ge de Spaanse kranten etc wat gevolgd hebt, weet ge dat er helemaal geen hype is zoals bij uw Engelse bloggers. Links en rechts eens een standaard Goal.comachtig artikel (die ik hier dan gepost heb). Voor de rest allemaal zever.

Maar hey, als gij wilt geloven dat Barcelona hem kost wat kost wou, mij best hoor.

J.Brown

Legacy Member
Newboy zei:
Heeft Witsel goed gespeeld?

Ja ik vond dat hij dat niet slecht deed, speelt wel defensiever dan op Sclessin. Hij mocht na 45' invallen en deed dat niet slecht tegen Arsenal dat zeer pover overkwam. Kon de bal zoals vanouds perfect bijhouden, man afhouden en goeie passing. Bij de vorige oefenpot tegen PSG dacht ik, heeft hij voor een assist gezorgd.

Heerlijke ploeg waar hij mee speelt ook, met leuk voetbal. Die Aimar is zalig. Hopelijk kan hij daar slagen. En jammer dat je met Telenet Sporting de Portugese competitie niet kan volgen...

Exorikos

Legacy Member
Wat als Lukaku zich nu blesseert bij de RD? Dan valt de transfer in het water door zijn blessure? :x

exo

Legacy Member
Bij Barcelona kan hij niets gaan doen, technisch te beperkt daarvoor en spelen een totaal ander spel dan in de PL. Lukaku is niet de man om het tikitaka voetbal te spelen, zoals eerder hier al gezegd moet hij het hebben van z'n kracht en explosiviteit.


@J.Brown
Is de Portugese competitie naar Belgacom gegaan? Want af en toe kon je daar wel matchen van meepikken vorig seizoen.

NemesisBE

Legacy Member
exo zei:
Torres recent nog zien spelen schaduwke? :lol:

Btw Bruutsjboys, ge moet allemaal niet zo jaloers reageren, ooit kunde zelf ook wel is een talentje voor wat centen verpatsen, zeker nu Devroe het niet meer moet afhaspelen.

Jep, em scoort toch weer in de oefenmatchen ;)
enneu, jaloezie? neen, realisme. wat bij de anderlechtsupps duidelijk ontbreekt.

fcberke

Legacy Member
jullie denken toch niet dat lukaku meer kansen gaat krijgen dan torres? En laatste oefenmatch speelde chelsea met zowel drogba als torres in de spits dus lukaku zal wel invallen als 1 van de 2 eruitgaat zeker?

Sportinggboy

Legacy Member
fcberke zei:
jullie denken toch niet dat lukaku meer kansen gaat krijgen dan torres? En laatste oefenmatch speelde chelsea met zowel drogba als torres in de spits dus lukaku zal wel invallen als 1 van de 2 eruitgaat zeker?

Dit jaar zal Lukaku enkel soms mogen invallen. Heeft hij zelf gezegd. Bedoeling is gewoon om beter te worden door met de topspelers mee te kunnen trainen

exo

Legacy Member
Ja wadde, ge moet wel lezen wat er staat hé Nemesis en niet wat ge er wilt zien staan.
Ga alle reacties na en er zijn weinig, om niet te zeggen geen, Anderlecht supps die zeggen dat hij het er direct gaat maken.
Maar op training daar en mits hier en daar een invalbeurt gaat hij veel meer leren dan hier in de Jupkesleague tegen Van Ghysegem & co te liggen ploeteren.

Draego

Legacy Member
exo zei:
Ja wadde, ge moet wel lezen wat er staat hé Nemesis en niet wat ge er wilt zien staan.
Ga alle reacties na en er zijn weinig, om niet te zeggen geen, Anderlecht supps die zeggen dat hij het er direct gaat maken.
Maar op training daar en mits hier en daar een invalbeurt gaat hij veel meer leren dan hier in de Jupkesleague tegen Van Ghysegem & co te liggen ploeteren.

Ik moet hem nog altijd uit de achterzak van Hoefkens zien kruipen. :cool:

J.Brown

Legacy Member
@exo; daar heb ik geen idee van, heb ook nooit Belgacom in huis gehad. Sinds vorige week Telenet Sporting, gisteren naar Hazard kunnen kijken vs Nancy. Echt jammer dat er geen Portugese competitie bij zit. Liever dat dan naar de Eredivisie te kijken.

Brick Top

Legacy Member
Shit, ik dacht dat de storm wel zou gaan liggen nu hij eindelijk bij Chelsea zit. Think again... Laten we gewoon een jaartje afwachten en dan kijken waar hij staat?

Niets mis met een goede discussie uiteraard maar de lokale fanboys met glazen bollen naar elkaars hoofd zien smijten, is niet wat ik versta onder een 'goede discussie'.

chomo

Legacy Member
J.Brown zei:
@exo; daar heb ik geen idee van, heb ook nooit Belgacom in huis gehad. Sinds vorige week Telenet Sporting, gisteren naar Hazard kunnen kijken vs Nancy. Echt jammer dat er geen Portugese competitie bij zit. Liever dat dan naar Eredivisie te kijken.

Mja ge moet dat algemeen zien he, er gaan meer Belgen sporting Telenet nemen om naar de Eredivisie & de PL te kijken dan naar de Portugese competitie. Ikzelf heb dat in het verleden genomen voor de PL & zal ervoor blijven betalen zolang die Engelse competitie in het boeket blijft.

exo

Legacy Member
Met het huidige spelniveau van Hoefkens had dat geen probleem mogen geven. Nu zullen we het echter nooit weten.

NemesisBE

Legacy Member
Brick Top zei:
Shit, ik dacht dat de storm wel zou gaan liggen nu hij eindelijk bij Chelsea zit. Think again... Laten we gewoon een jaartje afwachten en dan kijken waar hij staat?

Niets mis met een goede discussie uiteraard maar de lokale fanboys met glazen bollen naar elkaars hoofd zien smijten, is niet wat ik versta onder een 'goede discussie'.

Glazen bollen, mijn eerste post over Lukaku waren toch gewoon feiten?
6de of 7de spits in pikorde
op het EK-21 liepen er 10 Lukaku's rond
Sturridge werd vorig seizoen uitgeleend aan 'ocharme' Bolton.

mij lijkt het dus duidelijk dat Lukaku niet veel gaat spelen voor Chelsea dit seizoen, unlike wat Frank Raes beweert.

exo

Legacy Member
Jij weet onmogelijk welke pikorde Villas-Boas gaat hanteren dus daar sla je de bal al grandioos mis.
Het is zelfs goed mogelijk dat VB het eerste half jaar Lukkau niet in de wedstrijdkern gaat opnemen om hem gewoon te laten wennen. Stel dat hij zich goed aanpast kan hij misschien wel de 3-4-5de worden in de pikorde en is een invalbeurt nooit veraf. Evengoed kan het zijn dat hij geen progressie maakt en ook uitgeleend gaat worden, niemand zal het weten maar dat jij hier even wat 'feiten' zit te verkondigen is echt wel lachwekkend.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan