Drossie
Legacy Member
Exorikos zei:Jammer dat Anderlecht ineens zoveel geld heeft. Je moet zelfs geen scoutingsapparaat hebben om met goede spelers af te komen met dat budget...![]()
Anderlecht zal daar geen verschillende spelers mee kopen.
1 vervanger voor Lukaku (Mbokani?) en dat zal het zijn.


. Dus denk niet dat ze het gaan besteden aan transfers (op 1 vervanger na van misschien 3milj ofzo).
Anderlecht wil meewerken als de nodige centen op tafel komen. Volgens sommige bronnen is de deal al rond ( tegen de 4 miljoen euro ) en zou er al een vervanger onderweg zijn. Zou kortelings bekend gemaakt worden ( al zijn het geruchten )
Bruutsjboys... Gotta love them!
