Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.Brown zei:zal die verhuurd worden of gewoon bij Chelsea blijven?
Blij voor hem dat hij eindelijk zijn droomtransfer heeft. Het lijkt toch de zomer te worden waarbij de Belgische talenten naar het buiteland trekken.
Na Witsel, Courtois, Lukaku wss nog Defour/Vertonghen.

heeft Anderlecht plots ne geheime goudpot gevonden ofzo?Sportinggboy zei:Voor jova en Mbokani hebben ze geen geld van Lukaku nodig
_DKsissor_ zei:heeft Anderlecht plots ne geheime goudpot gevonden ofzo?


Gij weet ook maar al te goed dat het bedrag van Boussoufa gebruikt werd om het gat in jullie boekhouding te vullen. Zeker na al die jaren CL te missen. Zijn er nog een nogal een aantal andere zaken als jeugdcomplex, stadion, ..Sportinggboy zei:Boussoufa 9 mil
Van Damme 3,5 mil
Polak 3,5 Mil
Losada 1,5 mil
Rnic loonlast die wegviel
Transfers van Vargas ( 2,5 mil), Jova ( 0,800 mil )en Mollins ( 0,850 mil ) komen daar van.
Safari, Samuel, Diogo waren transfervrij / geleend
Het budget van Mbokani zit er ook bij ( +- 3,5 mil )
Een deel zit ook in het jeugdcomplex
Ondanks al de negatieve krantenartikels zit RSCA er niet zo slecht voor. Komt nu dus een dikke 20 miljoen bij![]()

IceMaN.* zei:Gij weet ook maar al te goed dat het bedrag van Boussoufa gebruikt werd om het gat in jullie boekhouding te vullen. Zeker na al die jaren CL te missen. Zijn er nog een nogal een aantal andere zaken als jeugdcomplex, stadion, ..
Het kan bijna niet anders dat met Jovanovic & Mbokani al het vertrek van Lukaku al serieus ingecalculeerd hadden imho. (en daar is toch niets slecht mee?)
En eerlijk, het zag er toch ook niet goed uit voor Anderlecht? Er werd al sinds vorig jaar gerekend op een vertrek van Lukaku, dat was een complete impasse voor Anderlecht. Dit is alleen maar een goeie zaak voor hun dat hij weg is. (!) Nu kunnen ze echt nog een sterk team uitbouwen tegen september, khoop alleen dat ze de defensie niet vergeten zijn.![]()

Sportinggboy zei:Losada 1,5 mil

Gavin zei:Frank Raes efkes live in het laat Journaal om te zagen over Lukaku zijn transfer.![]()

