Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
Voor Anderlecht is het een goede zaak dat Lukaku verkocht is. Serieus potje geld aan overgehouden, en de soap is EINDELIJK gedaan. Als ze slim zijn, kunnen ze zich nu serieus versterken. (én ze hebben er nog voldoende tijd voor)

Sportinggboy

Legacy Member
J.Brown zei:
zal die verhuurd worden of gewoon bij Chelsea blijven?

Blij voor hem dat hij eindelijk zijn droomtransfer heeft. Het lijkt toch de zomer te worden waarbij de Belgische talenten naar het buiteland trekken.

Na Witsel, Courtois, Lukaku wss nog Defour/Vertonghen.

Mss Hazard nog :)

Zou meteen bij Chelsea terecht komen, uitlenen wou hij absoluut niet

Sportinggboy

Legacy Member
_DKsissor_ zei:
heeft Anderlecht plots ne geheime goudpot gevonden ofzo?

Boussoufa 9 mil
Van Damme 3,5 mil
Polak 3,5 Mil
Losada 1,5 mil
Rnic loonlast die wegviel

Transfers van Vargas ( 2,5 mil), Jova ( 0,800 mil )en Mollins ( 0,850 mil ) komen daar van.

Safari, Samuel, Diogo waren transfervrij / geleend

Het budget van Mbokani zit er ook bij ( +- 3,5 mil )

Een deel zit ook in het jeugdcomplex :)

Ondanks al de negatieve krantenartikels zit RSCA er niet zo slecht voor. Komt nu dus een dikke 20 miljoen bij :)

Cerv.Be

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Boussoufa 9 mil
Van Damme 3,5 mil
Polak 3,5 Mil
Losada 1,5 mil
Rnic loonlast die wegviel

Transfers van Vargas ( 2,5 mil), Jova ( 0,800 mil )en Mollins ( 0,850 mil ) komen daar van.

Safari, Samuel, Diogo waren transfervrij / geleend

Het budget van Mbokani zit er ook bij ( +- 3,5 mil )

Een deel zit ook in het jeugdcomplex :)

Ondanks al de negatieve krantenartikels zit RSCA er niet zo slecht voor. Komt nu dus een dikke 20 miljoen bij :)
Gij weet ook maar al te goed dat het bedrag van Boussoufa gebruikt werd om het gat in jullie boekhouding te vullen. Zeker na al die jaren CL te missen. Zijn er nog een nogal een aantal andere zaken als jeugdcomplex, stadion, ..

Het kan bijna niet anders dat met Jovanovic & Mbokani al het vertrek van Lukaku al serieus ingecalculeerd hadden imho. (en daar is toch niets slecht mee?)

En eerlijk, het zag er toch ook niet goed uit voor Anderlecht? Er werd al sinds vorig jaar gerekend op een vertrek van Lukaku, dat was een complete impasse voor Anderlecht. Dit is alleen maar een goeie zaak voor hun dat hij weg is. (!) Nu kunnen ze echt nog een sterk team uitbouwen tegen september, khoop alleen dat ze de defensie niet vergeten zijn. ;)

Sportinggboy

Legacy Member
IceMaN.* zei:
Gij weet ook maar al te goed dat het bedrag van Boussoufa gebruikt werd om het gat in jullie boekhouding te vullen. Zeker na al die jaren CL te missen. Zijn er nog een nogal een aantal andere zaken als jeugdcomplex, stadion, ..

Het kan bijna niet anders dat met Jovanovic & Mbokani al het vertrek van Lukaku al serieus ingecalculeerd hadden imho. (en daar is toch niets slecht mee?)

En eerlijk, het zag er toch ook niet goed uit voor Anderlecht? Er werd al sinds vorig jaar gerekend op een vertrek van Lukaku, dat was een complete impasse voor Anderlecht. Dit is alleen maar een goeie zaak voor hun dat hij weg is. (!) Nu kunnen ze echt nog een sterk team uitbouwen tegen september, khoop alleen dat ze de defensie niet vergeten zijn. ;)

Uiteraard is daar een deel ook naartoe gegaan. Maar Alle transfers die gedaan zijn stonden los van lukaku. Ze hadden 2 budgetten opgsteld waarmee ze het konden doen zonder Lukaku te moeten verkopen. Nu komen er uiteraard middelen vrij om nog iets te doen tegen 1 September. Chelsea gebruikt het geld van Zhirkov dus meteen om Lukaku in te lijven :)

_DKsissor_

Legacy Member
qua transfersommen valt dat goed mee maar die loonlast van die spelers is toch echt nie te onderschatten. Tzou me niks verbazen als ze binnen 2 jaar weer in de problemen zitten met een gigantische loonlast

Balsaus

Legacy Member
Ben benieuwd hoe Lukaku het gaat doen , vanaf wanneer zou hij kunnen spelen voor Chelsea?

Adrei

Legacy Member
Jammer voor ons supporters maar mooi voor Lukaku, hij verdient het helemaal ze!
En Anderlecht zal ook wel tevreden zijn met het bedrag wrss, ben wel benieuwd hoeveel het zou zijn.

En nu van Drogba de kneepjes van het vak leren om dan later in WK2014 potten te breken. :love:

-Steve-

Legacy Member
Stillekes hopen dat de geruchten kloppen, behalve dan van De Bruyne, die hebben we echt niet nodig.

Gavin

Legacy Member
Frank Raes efkes live in het laat Journaal om te zagen over Lukaku zijn transfer. :rofl:

sharpshot

Legacy Member
Het zielige circus is bijna gedaan, maandag nog eens en dan zijn we er vanaf.

fraaanche

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Losada 1,5 mil

:lol:

Vanoppen heeft een maand liggen zagen dat de 400'000€ die Anderlecht vroeg veel te veel was voor Beerschot om op tafel te leggen. Het beetje kapitaal dat hier was opgebouwd is al lang opgesoupeerd aan Munyanezas en consorten.

RSCA is Losada hier in den tijd trouwens komen wegplukken voor maar 1 miljoen €.

Maidrion

Legacy Member
Gavin zei:
Frank Raes efkes live in het laat Journaal om te zagen over Lukaku zijn transfer. :rofl:

Geopend met een ijzersterke "En hij is nog maar 18 jaar." Cato zou er nog iets van kunnen leren.

Eagle`

Legacy Member
lel die beelden, wel grappig om weer te zien "OMG ik kom op tv" :lol:

Ik betwijfel nog altijd hard of ie het gaat maken bij de echte top, ma wat zeker positief is, t'is ne gast waar ne goeie kop opstaat ! Gaat zeker ni liggen zweven en wilt hard werken.wilt altijd bijleren. De mentaliteit zit dus al goed das soms beter dan zuiver technisch talent.

Kijk na hazard :s

nuja subtop moet ie zeker voor gaan, ik zie hier net nog is die beelden van vorige maandag da stukske waar ie dieen bodycheck doet, premier league is gewoon letterlijk op zijn lijf geschreven !

Burgernfries

Legacy Member
Zou El Hamdaoui die grote naam zijn waarvan Van Holsbeeck indertijd beweerde dat hij nog niet in de pers vernoemd was...?

Reverz

Legacy Member
Ik hoop dat hij zich snel kan aanpassen aan het PL niveau en dat hij dan zonder blessures blijft, want als hij op één of ander manier in de lappenmand terecht komt dan zou het wel eens goed kunnen dat hij die bank niet meer af komt...

In ieder geval blijft het afwachten want het gaat geven want technisch is Lukaku toch niet zo geweldig onderlegd en laat dat net hetgeen zijn wat het minst makkelijk bij te schaven is.

In ieder geval doet Chelsea bij deze deal de slechtste zaak als ze echt 20M+ betaald hebben. Als Lukaku enkel naar Chelsea wil dan snap ik niet waarom ze bod nog verhogen vorige week... het zou mij eerder logisch lijken van het bod dan nog te verlagen omdat er toch geen andere teams in de running zijn en Anderlecht had het geld nodig, dat was een publiek geheim.

Lamsednav

Legacy Member
Ik denk dat de meeste vergeten dat lukaku nog maar 18 jaar is en dus nog heel veel kan en moet bijleren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan