Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schitterend afscheid inderdaad, zijn manier van vieren was precies een soort afscheid dat hij nam vond ik.waffel zei:RSC Anderlecht en Chelsea FC bereikten vandaag, zaterdag 6 augustus 2011, een akkoord over de definitieve overgang van spits Romelu Lukaku. Onder voorbehoud van de uitslag van de medische testen en het afhandelen van de laatste details tussen de speler en zijn nieuwe club, zal Romelu Lukaku vanaf het huidige seizoen 2011-2012 een speler zijn van Chelsea FC.
't is zover, ik zal hem missenad: Zijn laatste actie bij Anderlecht heeft hij toch mooi afgemaakt he
![]()

Muismat zei:Iemand ergens gelezen wat het transferbedrag is? Ik hoorde gisteren HvH zeggen dat als Chelsea opeens met genoeg geld over de brug kwam het snel zou geklaard zijn, dus het zal niet weinig zijn denk ik ..
Truman' zei:Ik hoop echt voor het niveau van de compo dat dat rsca 2 zalige spitsen bij koopt, en owen hargreaves haalt, dies toch gratis :applause:

TheRedDevils zei:Alsof die wilt komen![]()

Zo vergezocht is dat op een moment als dit niet... Als een speler zichzelf met youtube filmpjes moet promoten, dan weet je dat de interesse best wel diep zit, zelfs Akpala lokt nog klanten zoals Santander en die zingt alleen op youtube.Cpt. Kablammo zei:Kdenk dat Hargreaves nog geen 30 is, wel bijna. Maar hoe dan ook een reusachtig talent dat is opgefret door blessures. Maar ik denk dat die maar al te graag bij eender welke ploeg met beetje prestige gaat spelen voor een prestatiegericht contract. Die jongen wil zich herbewijzen en gewoon doen waar hij van houdt.
Ik zou als Anderlecht zijne echt wel eens gaan informeren hoor.Zo vergezocht is dat op een moment als dit niet... Als een speler zichzelf met youtube filmpjes moet promoten, dan weet je dat de interesse best wel diep zit, zelfs Akpala lokt nog klanten zoals Santander en die zingt alleen op youtube.
