Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
je moet natuurlijk naief zijn om te denken dat de miljoenen van lukaku geen invloed zullen hebben op de soort transfers die kunnen worden gerealiseerd... Zonder verkoop van lukaku, zouden ze ten eerste geen vervanger moeten zoeken van hetzelfde kaliber en ten tweede zouden ze ook geen echte toptansfers kunnen doen van het "kaliber" 3-4 miljoen, maar eerder maar 1-2 miljoen

Muismat

Legacy Member
Mbokani: maximaal 2 miljoen imho. En zelfs dan nog zou ik die niet kopen, tenzij hij publiekelijk een knieval maakt en zijn loon afhangt van zijn prestaties.

Juhasz verkopen zou spijtig zijn, maar 4 miljoen is een mooi bedrag!

starspike

Legacy Member
DRAMA.
Dat is het enige woord dat dan van toepassing zou zijn.

Eerst Simaeys en nu dit... Dank aan de voetbalgoden!

Pieter3770

Legacy Member
Haha, zalig! Wie gaan ze in godsnaam nemen...
Hugo Broos? :D

Getuigd ook van veel ambitie zeg! :naughty:

starspike

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Haha, zalig! Wie gaan ze in godsnaam nemen...
Hugo Broos? :D

Getuigd ook van veel ambitie zeg! :naughty:

En nu weet ik weer waarom ik gisteren in mn, FB status letterlijk zei "Ook al zouden ze ons niks gunnen, ik gun het STVV wel" ;)

En ambitie? Het is niet alsof ge als club veel kunt doen als uw trainer wegwil. En tegen Arabisch cash kunt ge niks doen...

Wijsheid

Legacy Member
Alles is voorbij. I kben er wel van overtuigd dat Franky DE reden was van ions mooi seizoen, meer nog dan de kwaliteit van de spelers op het veld.

Als we de richting van Simaeys volgen, mogen we ons verheugen op Broos of die taxi)chauffeur van Antwerp indertijd.

Muismat

Legacy Member
Dat zou ik echt laag vinden van Vercauteren. Niet omdat hij voor het geld kiest, maar omdat hij een paar weken geleden nog moord en brand schreeuwde omdat sommige spelers (oa Courtois) de "transferstop" negeerden en zo geen respect toonde voor KRC Genk. Hij moet nu veel zeggen, zo vlak voor de CL.

Zo zo jammer, ik hoop dat Genk zich alsnog kan kwalificeren maar na De Bruyne is dit weer een klap.

starspike

Legacy Member
Wijsheid zei:
Alles is voorbij. I kben er wel van overtuigd dat Franky DE reden was van ions mooi seizoen, meer nog dan de kwaliteit van de spelers op het veld.

Als we de richting van Simaeys volgen, mogen we ons verheugen op Broos of die taxi)chauffeur van Antwerp indertijd.

En die is er dan nog eens enkel omdat vercauteren hem wou.

Weebl

Legacy Member
Haha, efkes den übertroll uithangen of wa, de Franky.
Simaeys halen en 't hem dan afbollen.
Héérlijk :D!

Pieter3770

Legacy Member
starspike zei:
En nu weet ik weer waarom ik gisteren in mn, FB status letterlijk zei "Ook al zouden ze ons niks gunnen, ik gun het STVV wel" ;)

En ambitie? Het is niet alsof ge als club veel kunt doen als uw trainer wegwil. En tegen Arabisch cash kunt ge niks doen...

Heb 't uiteraard over de ambitie van Vercauteren zelf he.
Daar kan Genk weinig (niks) aan doen.

Zwak vind ik dat, net als van Preud'homme. Onmiddellijk cashen in de zandbak ipv dat op 't einde van de carrière te doen.

Bwa, mijn eerste reactie is lachen, maar dat zou met elke club zo zijn. Zeker als 't een coach is die zelf al 5 maanden ligt te zagen dat zijn spelers niet plichtbewust genoeg zijn (cfr transfers in de koppekes).
Ik ben een van de mildste STVV supporters. Ik misgun Genk niet veel. :)

Cerv.Be

Legacy Member
Muismat zei:
Dat zou ik echt laag vinden van Vercauteren. Niet omdat hij voor het geld kiest, maar omdat hij een paar weken geleden nog moord en brand schreeuwde omdat sommige spelers (oa Courtois) de "transferstop" negeerden en zo geen respect toonde voor KRC Genk. Hij moet nu veel zeggen, zo vlak voor de CL.

Zo zo jammer, ik hoop dat Genk zich alsnog kan kwalificeren maar na De Bruyne is dit weer een klap.
En hij heeft meermalig geroepen dat hij zeker ging blijven..

starspike

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Bwa, mijn eerste reactie is lachen, maar dat zou met elke club zo zijn. Zeker als 't een coach is die zelf al 5 maanden ligt te zagen dat zijn spelers niet plichtbewust genoeg zijn (cfr transfers in de koppekes).
Ik ben een van de mildste STVV supporters. Ik misgun Genk niet veel. :)

Ok, mes excuses dan. En "lachen" met Frankie is wel te snappen... Hij laat ons echt wel serieus in de steek.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan