Die 3D features van CS3 waren toch een beetje belachelijk en nutteloos hoor, ik kon mij maar weinig gevallen inbeelden dat je daar echt wat aan had. Tenzij ze echt 3D (projection) painting gaan toevoegen hoeft dat voor mij toch niet.
Oh en iets dat ik altijd al heb willen hebben: instance/clone layers. Je duplicate een layer, en kan hem een andere positie (& rotatie?) geven, maar als je één van beide verandert, update de andere ook. Of gaat zoiets al met smart-objects ?