Archief - Barbero v5.0

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Recipe4hate

Legacy Member
Mooi gedaan, leuke stijl. Maar de tekst is soms wazig/trillend en moeilijk leesbaar. Ik denk dat dat te maken heeft met de animatie.

j design

Legacy Member
Mooi gedaan.
De flash is heel mooi uitgewerkt.

Mijn opmerkingen:
- Readability is idd soms wat minder. Vooral bij de 'producten pagina' is de drukke achtergrond + zwarte tekst niet zo goed.
- Het menu is was op het eerste zicht niet duidelijk.
Het leek eerder een splash.
- Naamloos !?:)
- Mss de volledige pagina clickable maken zodat je niet naar het kruisje moet zoeken.

Maar toch: Nice :)

-=EC=-Lt_Winters

Legacy Member
Thx m8ties,

heb al wat aanpassingen gedaan aan de titel en overzichtelijkheid van menustructuur.

Laat maar komen...:applause:

Joown

Legacy Member
Aan het menu zou ik toch iets veranderen!
Nu moet je klikken en dan gaat het luikje open. Wanneer je terug weg wilt moet je terug op het scherm klikken om zo vervolgens naar een ander deel te gaan; Wat beter zou zijn is dat je bijvoorbeeld op home klikt en dan gewoon kunt klikken op OPEN (of andere onderdelen) dat dit luikje automatisch terug sluit en dan vervolgens naar het desbetreffende onderdeel gaat waar je juist op geklikt hebt.
Dit komt de gebruiksvriendelijkheid alleen maar ten goede.

But overall, looks clean :)

Pieke

Legacy Member
menu trekt op de zak
je klikt op home en da doe niks, je klikt op eender welk woord in menu en da doe niks (yeah i know je moet op foto klikke) ma ik vind da dus :puke:

H4D3S

Legacy Member
Het idd voor de common gebruiker logischer dat ze op de menu zelf klikken ipv de foto , mss zorgen da ge beide kunt. En zoals hierboven vermeld het wisselen in de menu is idd ietwa omslachtig mss, eerst uw huidige moeten wegklikken voor je naar een ander item kan.

Alleen de menu font vind ik wat minder. Misschien omdat het iets te common is ofzo :)

Nu nog een minor vraag / opmerking
Mss eens denken om die site fullscreen te trekken zodat fotos u full browserpage opvullen ? Zou de site sterker kunnen maken.
Tenzij er een speciale reden waarom ge da nie gedaan hebt?


Anyhow, looks quite clean

@Steffo , Je zou je evengoed kunnen afvragen waarom zou je geen flash gebruiken maar ik denk da ge die discussie beter in een ander topic voert :p

b0rt

Legacy Member
ik zou trouwens ook echte tekst in het flashbestand zetten ipv een foto van de tekst. Op mijn scherm ziet dit er namelijk bijzonder wazig uit nu.

Sabe

Legacy Member
als je bij prijzen scrolled, gaat je tekst lichtjes naar rechts, als je dan terug naar boven gaat , gaat hij terug naar links.

kijk maar eens goed :p

SeNgiR

Legacy Member
+ Site is simpel en sober
- Openen van de pagina's zit niet goed. Het moet mogelijk zijn om een pagina te openen door op de naam te klikken van de pagina's. Klikken op de foto's voor het openen en sluiten is helemaal niet duidelijk voor de gebruiker.
- Typografie aanpassen: vooral bij de pagina van Prijs, onoverzichtelijke pagina!
- Pagina van producten niet af? Afbeeldingen niet clickable...

H4D3S

Legacy Member
Sabe zei:
als je bij prijzen scrolled, gaat je tekst lichtjes naar rechts, als je dan terug naar boven gaat , gaat hij terug naar links.

kijk maar eens goed :p

heb ik ook gemerkt ja maar was te tam om nog ne post te maken toen :p


Ja over die fullscreen , Op mijn groot scherm thuis ( 22") is de rest van de site wa leeg. op 15" zal da idd wel goe zijn.

taLa.

Legacy Member
Wat mij betreft kan de nieuwe site doorgaan voor de site die vervangen zou moeten worden, sorry. Het is allemaal te simpel, te grijs, te saai en te leeg voor een kappersteam dat zichzelf profileert als creatief en dynamisch. Ik zou alles levendiger, kleurrijker en speelser maken, met veel meer animatie en grote stijlfoto's van kapsels enzo.

Overigens heb ik dezelfde opmerking over het menu; zoals het nu is werkt het echt anti-intuïtief.

$0.02
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan