als ik op de splash klik, dan krijg ik de site in een popup? - het wordt allesinds meteen geblokkeerd door mijn browser ^^
Wanneer ik vb. op PRIJS zat, moest ik toch 5seconden zoeken hoe ik terug naar de home moest gaan (nu dus gevonden^^) - aangezien niet iedereen 'zo' goed met de pc/met websites overweg kunnen toch zeker een alternatieve link ofzo plaatsen waardoor je terug naar de home kan.
Kvind de font van de tekst niet echt bij de site horen - de font van de vorige site was beter.
Het 'tonen' van de tekst, met die fade (contact en open) vind ik persoonlijk niet echt geslaagd
Zowiezo zeker geen spiegeleffect gebruiken voor je tekst - of op zijn minst deze lichter maken of iets dergelijks - nu is het echt niet mooi
voor derest is het wel eel nice
edit: de muziek van de vorige site paste echt goed op die site en ik stuurde me ook helemaal niet dat deze afspeelde - misschien deze toch implementeren?