-=EC=-Lt_Winters
Legacy Member
Hey all,
ben bezig de bestaande site
Kreatief Kappersteam BARBERO
in een nieuw jasje te steken:
http://www.barbero.be/Barbero_v5.html
Graag jullie mening wat ik kan verbeteren.
thx
ben bezig de bestaande site
Kreatief Kappersteam BARBERO
in een nieuw jasje te steken:
http://www.barbero.be/Barbero_v5.html
Graag jullie mening wat ik kan verbeteren.
thx



