Archief - BATTLE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mightyflup

Legacy Member
Hier is em dan! De nieuwe fotowedstrijd!

1ste opdracht is: Long exposure

Paar regeletjes:
Long exposure is long exposure... dus geen foto's van 1/50 en wa mee geschud.
Foto dient genomen te worden tijdes de duur van de battle.
Foto's mogen max 800px breed zijn (rules).
1 foto per deelnemer
Ge krijgt een week (iets langer zelfs nu!) om ze in te sturen (naar mij sturen).
na de week wordt er gevote.
Begin datum: 29/04/2008
eind datum: 11/05/2008

in discussion graag nog wat nieuwe onderwerpen zodat ik een lijstje kan opstellen voor de volgende battles
als ik iets vergeten ben zeg het maar!

enjoy!

Floyd

Legacy Member
Leuk!
Ik zou er wel (minstens) 2 weken van maken, om iedereen wat de kans te geven tijd te vinden? (waaronder mezelf)

SyRuS.be

Legacy Member
Zelf is 1 week prima maar 2 zal voor velen beter zijn. Ik ga al zeker iets proberen in te sturen!

mightyflup

Legacy Member
ok ik zal de datum beetje opschuiven, 2 weken is wel redelijk lang imo
maybe anderhalve? ;)

vincentvc

Legacy Member
Vraagt dit nu echt de persoon met een quote van ene A. Einstein in zijn signature?
I'm confused. :unsure:

w00tw00t

Legacy Member
ViniMan zei:
Vraagt dit nu echt de persoon met een quote van ene A. Einstein in zijn signature?
I'm confused. :unsure:

ze hebbe genoeg circussen die clowns zoeken en zeker grapjassen als u, dus olé hup
ik ken niks of bena niks van fotografie, zeker niet al die terme dus veronderstel ik dat het een normale vraag was? :)

vincentvc

Legacy Member
Maar, long exposure en lange sluitertijd. Nu niet direct iets waar ge voor into fotografie moet zijn, denkek toch.

mightyflup

Legacy Member
jah ge kunt er zelf zo kopen zo zakken gevuld met zand of iets anders :p
maar kdenk dat een washandje wel wat te klein is voor een dslr :D

Mr.Pee

Legacy Member
Kvind het nie zo'n heel erg interessant onderwerp, ik denk dat veel mensen met hetzelfde gaan afkomen ;)

Nuja, als ik een goei onderwerp vind zal ik het zeker ook eens wagen!

mightyflup

Legacy Member
Mr.Pee zei:
Kvind het nie zo'n heel erg interessant onderwerp, ik denk dat veel mensen met hetzelfde gaan afkomen ;)

Nuja, als ik een goei onderwerp vind zal ik het zeker ook eens wagen!


tzal dan ook elke week ander onderwerp zijn hé :)
deze is om te beginnen, en volledig vrij in te vullen hé
der komt nog een lijst met de opdrachten en zal die dan aflopen ipv de winnaar die mag kiezen (wat blijkbaar vorige keer niet werkte)

AnewSpider

Legacy Member
kzou zeker meegedaan hebben , helaas zit ik nu met kleirkoorts pff:(

Floyd

Legacy Member
Maak een opname van één of ander lichaamsvocht dat ge daardoor kwijtspeelt of zo?

Joeri

Legacy Member
mightyflup zei:
tzal dan ook elke week ander onderwerp zijn hé :)
deze is om te beginnen, en volledig vrij in te vullen hé
der komt nog een lijst met de opdrachten en zal die dan aflopen ipv de winnaar die mag kiezen (wat blijkbaar vorige keer niet werkte)

'k zou de lijst dan toch in willekeurige volgorde aflopen, en indien mogelijk een beetje privé houden. Als je als deelnemer de volgende opdracht(en) al weet is er een deel van de uitdaging verdwenen. Misschien kan je de lijst in het beheer laten van iemand die zelf niet de intentie heeft deel te nemen (eens vragen aan de mods ofzo, mss dat een van hen zich daarmee wil bezighouden?).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan