Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mightyflup zei:mensen kem nog maar 2 inzendingen hé!
kga deze laten staan tot den 14de... derna voten
dus als er nog iemand wil meedoen, ge hebt nog wa extra dagen nu![]()
)Gromme zei:Ik moet mezelf eerst een pol. filtertje zien te bemachtigen.

Dat was het plan hier ook... >_<wouter_dc zei:tot hoelang liep da hier nog? Kan ik mss een bezoekje an de Sinksenfoor inplannen
No wizzay... I was waitin' all week for it!wouter_dc zei:I iz first!
Ik ga per abuis missen en wa loodjes tegen uw camera schieten. Daarna toch wel wa poeiersuiker van m'n smoutebolle op uw gerief smossen zeker?wouter_dc zei:ik kom elke keer tegen uw statiefke stoten :')
-=BYE=-RiptoR zei:Aanvaard ge nog entries? Just beke zitten experimenteren met mijn nief D60.
Met de 18-55mm VR lens eerste poging tot long exporsure/nachtfotografie gedaan.
