Archief - BATTLE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mightyflup

Legacy Member
morgen is laatste dag van inzendingen, dus ge zijt nog op tijd ;)

Xo0

Legacy Member
Ik heb te laat over deze battle gelezen. Volgende doe ik zeker mee MF.

mightyflup

Legacy Member
ksluit de inzendingen af om 24 u deze avond dus ge kunt nog hé! (kem ong 3-4 inzendingen)

wouter_dc

Legacy Member
ik ga proberen vanavond :p Maar geen 100% zeker da ik tijd ga vinden

MaVaCa

Legacy Member
lees ik dit nu pas...
Zal vanavond na mijn werk echter geen tijd meer hebben om foto's te nemen, dus zal niet kunnen meedoen. Leek me wel leuk. Ik kijk alvast uit naar de ingezonden foto's ^^

Als volgende battle even leuk klinkt, zal ik proberen ook mee te doen.

DagothUhr

Legacy Member

Xo0

Legacy Member
mightyflup zei:
ksluit de inzendingen af om 24 u deze avond dus ge kunt nog hé! (kem ong 3-4 inzendingen)

Ik wil daar mijne tijd voor nemen, niet op een uurke iets ineen flatsen.. Maar count me in bij de volgende. Spijtig trouwens, want ik had wel een paar goede ideeën voor deze... :s

Mooi initiatief trouwens.

Ik kijk al uit naar de resultaten van deze en naar de volgende battle!

Xo0

Legacy Member
DagothUhr zei:
Ik heb een long exposure panorama van mn stadje Izegem,
jammer genoeg is die iets groter dan de maximale breedte....
Ik post hem toch ff hier
Misschien kan ie dan ook bij de ingezonden stukken maar ik neem niet deel aan de wedstrijd.

EDIT link komt nog, ff aangepaste versie uploaden
Opgepast foto is 14.6 mb groot maar de moeite waard.

http://users.pandora.be/poliander/Izegem---Eeckhout-Small.jpg -> +-3mb *small*

http://users.pandora.be/poliander/Izegem.jpg -> +-14mb *full size*

Knap! Geeft me zo de indruk dat deze foto is getrokken op mulholland drive :)

EDIT:
TYPO (om = op)

DagothUhr

Legacy Member
Xo0 zei:
Knap! Geeft me zo de indruk dat deze foto is getrokken om mulholland drive :)

Dank je, ik heb nog een andere versie sinds ik alles in RAW heb getrokken kon ik ietwat spelen met de witbalans...
De andere versie met andere WB is witter en helderder

Heh deze foto is genomen op een enorm hoog leegstaand fabriekspand.
Het was 2 uur in de ochtend, de duiven hadden mij niet graag en het was pokkedonker om naar boven te gaan, zelf met zaklamp...
Creepy shit, zeker als ge alleen gaat.


Kheb de foto doen afdrukken op ongeveer 2 meter * 30 cm

die hangt nu mooi ingekaderd in mn kamer tussen alle andere :P

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan