Archief - BATTLE: Fotowedstrijd - 1 - Long exposure

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DieselPower

Legacy Member
Kent iemand een betrouwbare weersite? Ik zou graag per uur de kans op regen voor bepaalde regio's zien :D

DagothUhr

Legacy Member
DieselPower™;10068666 zei:
Kent iemand een betrouwbare weersite? Ik zou graag per uur de kans op regen voor bepaalde regio's zien :D


http://www.kmi.be

EDIT: Dit is niet de site die je zoekt, ik had je vraag maar half gelezen...

Wat ben je van plan :P
Op zoek naar bliksem ?? :)

DagothUhr

Legacy Member
Hier hebben we onweer :P
Bliksem a volonte....

Maar iets te veel licht nog voor het moment om met lange sluitertijden te werken...
Ik heb echt een paar filters van doen...

DieselPower

Legacy Member
Ik denk da'k momenteel tss twee buien zit, maar kheb filters gevonden, ik wil die testen dus fuck it :D

*Springkonijn*

Legacy Member
DagothUhr zei:
Kheb de foto doen afdrukken op ongeveer 2 meter * 30 cm

die hangt nu mooi ingekaderd in mn kamer tussen alle andere :P

Inderdaad, knappe foto! Met PS aaneengeplakt?
Waar heb je die laten afdrukken? Prijs? :)

mightyflup

Legacy Member
kem deze middag met 10 secondne onweder proberen te fotograferen en weer niet gelukt :(
khad een grad nd, grad warming en nen nd 8 normaal belichte foto op 6 seconden maar geen flits te zien (volgens de voorvertoning :( ) kga eens wa zien int groot morgenvroeg :)
en kheb menne long exposure gedaan \o/

DagothUhr

Legacy Member
*Springkonijn* zei:
Inderdaad, knappe foto! Met PS aaneengeplakt?
Waar heb je die laten afdrukken? Prijs? :)

Ik heb die laten afdrukken in een gewone foto zaak
namelijk die van de ring shopping in kuurne..
prijs was 30 euro, niet goedkoop :)
De juiste afmetingen L*B heb ik hier niet voor het moment

Ze rekenden per vierkante cm.
De kwaliteit valt goed mee,


Ik heb ze aan elkaar geplakt met PTgui PRO.

DagothUhr

Legacy Member
mightyflup zei:
kem deze middag met 10 secondne onweder proberen te fotograferen en weer niet gelukt :(
khad een grad nd, grad warming en nen nd 8 normaal belichte foto op 6 seconden maar geen flits te zien (volgens de voorvertoning :( ) kga eens wa zien int groot morgenvroeg :)
en kheb menne long exposure gedaan \o/


Ik moet dringend eens beginnen te expirimenteren met filters :)
Ik weet wel niet welke :) Ik zie door de bomen het bos niet meer :)

De filters zouden voornamelijk gebruikt worden voor langere sluitertijden overdag, en ook wat te spelen met de kleuren...


Ik heb al wat rondgelurked in deze thread hier en ik vind je foto`s echte parels.

:applause:

Mr.Pee

Legacy Member
Da had ik nie van u verwacht Emma, wij (ik toch alleszinds) heb hier de hele dag nog géén druppeltje gezien! ;)

wouter_dc

Legacy Member
Neeeeee, ik heb foto's, maar mijn batterij is plat, dus kan ze niet op computer zetten. En ik heb (nog) geen kaartlezer :cry:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Lol kwas maar ant grappe ze, keb helemaal niks tege limburg ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan