Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Why?Gromme zei:en wat misschien ook leuk zou zijn, is dat de winnende foto op de frontpage komt te staan met eventueel een link naar zijn site ofzo?

Floyd zei:Mogen hier geen "toeristen" verschijnen?
Wat is dat toch met het G-A-D forum en z'n elitair gedoe altijd... Het is net de bedoeling van een forum open te staan voor iedereen.
Ik vind Gromme zijn idee keigoe!
Euh..dakantochnie zei:Wie te snel loopt valt vroeg of laat, en bovendien leg je minder afstand af omdat je sneller moe bent. Neem de tijd maar om te groeien, dan is morgen zeker meer waard dan vandaag, en niet omgekeerd.


Floyd zei:Euh..
En hoe wil jij dat groeien zien gebeuren als we zo'n in zichzelf gekeerde houding blijven aannemen?
@SweetEmmaRose: tja, ok, jammer, maar 't is niet jouw of eender wiens forum hé...
Dat denk ik er ook van.D3C0Y zei:mensen die interesse hebben in GAD zullen hun weg wel zelf vinden![]()


Mensen die er zich serieus voor interesseren (think deviant) en/of echt kennis van zaken hebben, zijn hier meer dan welkom. Liefhebbers, zoals je florale zelf, ook natuurlijk! ^^SweetEmmaRose zei:Juist ni the more the merrier, tis hier net zo leukad:
Sad, but so true.dakantochnie zei:Meer volk = meer spam = strengere regels.
Dat valt niet te draaien of te keren. Ik ben al lang geen gamer meer, met m'n PS2 is casual meer seldom, maar dat neemt niet weg dat de meerderheid nog altijd op 9lives voor gamesgerelateerde dingen is. En de frontpage is het ultieme lichtbaken ervan. Het forum daarentegen is zo uitgebreid dat iedereen z'n gading wel vindt.Joeri G. zei:Maar ik denk dat 9lives nu ook niet echt de geschikte plaats is om zoiets op de frontpage te laten verschijnen. Het is in de eerste plaats nog steeds een gamesite he.
Ik denk niet dat het zozeer aan ons ligt, maar aan mensen die daar interesse voor willen hebben en er zich echt voor willen inzetten. (Kunst en design zijn wel hip, maar ik zie daar nog niet direct iedereen mee bezig zijn.)Floyd zei:Euh..
En hoe wil jij dat groeien zien gebeuren als we zo'n in zichzelf gekeerde houding blijven aannemen?![]()
Exactomundo.D3C0Y zei:mensen die interesse hebben in GAD zullen hun weg wel zelf vinden![]()
Waar zie je dat gebeuren? Het publiek op de front en op bepaalde fora zijn nogal anders op z'n minst gezegd.Gromme zei:Het was natuurlijk maar idee. Maar je merkt meer en meer dat het forum zich ook gaat uiten via de frontpage. En het is toch leuk om eigenlijk een klein verband te maken tussen forum & site.
Neen, fotografie is niet meteen infantiel, maar waar is de relevantie? Weet dat frontpagenews gereserveerd is door en onder toezicht is van Telenet. Als je nu GAD per se wil profileren als een 9lives instelling dan kan je er geraken, maar willen jullie dat wel? Dus ik zie dat niet snel gebeuren.Gromme zei:En een winnende foto op de frontpage gaat volgens mij geen puberale spammers aantrekken hoor. Ik denk dat je dan meer van die mannen aantrekt met de huidige 'cartoons' die er verschijnen. Foto's die bvb. onder de vorm van deze 'wedstrijd' op de frontpage komen te staan is toch iets anders. Foto's hebben op zich al iets meer volwassener.
Laat ze maar komen, ik ben sowieso benieuwd naar wat ze kunnen bijdragen of gewoon wat voor leuk commentaar ze kunnen geven. Maar echt, een foto op de frontpage gaat niet veel doen. Net zoals die T wou men geen direct verband hebben met 9lives (voor redenen die ik meer dan goed begrijp), geldt dat dan ook niet op een andere manier voor foto's? Of hoe zit dat nu?Gromme zei:En ik vraag me ook af waarom er ineens niet meer mensen hier mogen komen. Mensen komen en gaan zowizo op dit forum. En je hebt daar altijd rotte appels in maar ik denk niet dat zulk een idee onder de vorm van een foto op of via de frontpage daar een slecht effect in gaat hebben.
(Ik negeer even die dt-fout.) Een community van 200 000 leden is het bewijs dat dat al duidelijk is, denk ik. Frontpage telt dagelijks 20 000 nieuwe bezoekers (ik rond af naar beneden) en zij sijpelen al vrij gemakkelijk in het forum, als het hen zou boeien.Gromme zei:Het toont ook dat de site 9-lives echt een community is waarbij de forumganger echt iets kunnen doen dat ook door 9 lives word getoond.


mightyflup zei:kmaak hier es een battle en das ier al een heuse discussie geworden![]()
