Bigbuddha
Legacy Member
eentje voor het weekend
copy paste
Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.
Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo). Er mag altijd naar een van de vorige posts worden terug gegrepen indien de laatst geposte afbeelding niet genoeg inspireerbare objecten heeft. Natuurlijk niet bij afbeelding 20 helemaal terug naar 1.
Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.
Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)
Genoeg gezeverd! De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.
copy paste

Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.
Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo). Er mag altijd naar een van de vorige posts worden terug gegrepen indien de laatst geposte afbeelding niet genoeg inspireerbare objecten heeft. Natuurlijk niet bij afbeelding 20 helemaal terug naar 1.
Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.
Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)
Genoeg gezeverd! De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.


