Archief - BATTLE: RODIN free for all

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bigbuddha

Legacy Member
eentje voor het weekend
copy paste ;)

Hoe ga ik te werk?
Simpel. Iemand post een inzending, de eerste persoon die er op wil verder werken replied met "TAKE".
Wanneer een inzending "taken" is, dien je te wachten tot de persoon die de take gedaan heeft, zijn inzending klaar heeft. Probeer dan ook niet te lang over je respons te doen.

Ok, ik moet dus steeds op de eerste pic verder gaan?
Nee, net niet. Je werkt steeds verder op de laatste inzending. Op welke manier je dat doet is volledig vrij, onder 1 voorwaarde: er moet een link zijn met de vorige inzending
Wat die link is, maakt niet uit. Je kan bijvoorbeeld de image verkleinen (of een deel ervan) en die gebruiken in jouw inzending of je kan gewoon op hetzelfde element verderwerken. (bvb een televisie in het eerste en jij komt af met een ander soort televisie ofzo). Er mag altijd naar een van de vorige posts worden terug gegrepen indien de laatst geposte afbeelding niet genoeg inspireerbare objecten heeft. Natuurlijk niet bij afbeelding 20 helemaal terug naar 1.

Great, sign me up!
Hoeft niet, je moet gewoon antwoorden.

Moet ik dan mijn mond houden tot de inzending er is?
Nee dat hoeft ook niet. Discussie / feedback zijn altijd welkom. (Ik denk ook in deze thread)

Genoeg gezeverd! De eerste die een "TAKE" doet mag hierop verder borduren.
Het is geen One-On-One, maar Free-For-All. Iedereen kan dus meedoen.

zartists_rodin7.jpg

dresse

Legacy Member
take...
rodin0000.jpg


beetje mee zitte spelen, ni veel veranderd zodat de volgende nog vrij is :)

Bigbuddha

Legacy Member
Er mag altijd naar een van de vorige posts worden terug gegrepen indien de laatst geposte afbeelding niet genoeg inspireerbare objecten heeft. Natuurlijk niet bij afbeelding 20 helemaal terug naar 1.

'k vond dit hier toepasselijk ;) staat ook bij de regels nu

GhostFire

Legacy Member
vet, die zwarte ventjes zijn echt knap gedaan (selfmade toch ?)

Floyd

Legacy Member
Ik denk dat je normaal best eerst een reply schrijft met enkel 'TAKE' en dan aan je werkje begint.. ;)

dresse

Legacy Member
iedereen heeft da tot nu toe gedaan zuh. alst af is gewoon ff post editen met het werkje...

Anendel

Legacy Member
mooi hoe je overgang maakt, compleet andere stijl, zonder afbreuk te doen aan origineel.

Mistabeen

Legacy Member
die boogschutter verneukt het wel wa ze bigbuddha :p voor de rest ist nice ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan