Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss votes houden :ironic:carhartt^- zei:Hoe laat je dan iemand winnen? Jury? wordt dit dan niet allemaal te groot?
Dat er iemand de winnaar wordt, ok! Maar dat systeem waaraan ge kunt zien hoeveel iemand al gewonnen heeft, vind ik toch wat te overdreven.dresse zei:² mista, vooral dat deel van die strakke kindjes
en kzou het ook leuk vinden als er een soort van systeem zou komen waaraan er kan gezien worden wie al het meeste battles heeft gewonnen. want nu als ge wint hebt ge der ni veel aan... ma anders kunnen we in de sticky (diene van de regels ofzo, maakt ni uit) zetten wie wat gewonnen heeft, en diegene die gewonnen heeft mag da ook in zen sig zetten
![]()
(zoals da fancy bekerke op cgtalk...)
en als er iemand onterecht een gewonnen battle in zen sig zet wordt die gebanned !!![]()
ik denk dat eerder juist motivezrend werkt van: KOMAAN HE, nu gaak toch eens die battle winnenRhodariel zei:Nee, ge hebt gelijk.
Das zeer demotiverend (denk ik) voor de niet-winnaars (gelijk ik dus).

.
Tsjernobyl zei:ideetje: model een <opgeven object> met 1000 polygonen.
(ik geloof dat het hier ooit eens heeft gestaan)
Het is niet zo arbeidsintensief en toegankelijk voor iedereen.

Bigbuddha zei:umh, en diegene die niet kunnen moddelen of 3d'en?
'k zou zover niet gaan. De opdracht bestaat uit een initiele afbeelding. Daarop kan verder geborduurd worden. Hoe je dat doet is volledig vrij. Photoshop, 3D, Flash, photografie, beeldende kunst, etc... Het resultaat moet alleen hier gepost worden. En er moet een mogelijkheid zijn om voor de volgende beurt om er een screen van te nemen. Dus post je een .mpeg dan moet je ook voor enkele screens zorgen. Zodat de volgende die kan gebruiken om het met het idee aan de slag te gaan en dat met zijn/haar eigen tools. Dat vond ik juist zo leuk hier. Dat aan het idee verder gewerkt wordt los van welke tools.
Dan is het ook zo arbeidsintensief als men wil en nog toegankelijker dan ooit![]()
1 - als ge genoeg gevarieerde battles doet zullen er verschillende mensen winnen, nie iedereen kan zowel photoshop als 3d als illtsraties enz perfect heRhodariel zei:Kdenk vooral dat het veel dezelfde zullen zijn die zullen winnen, daarom denk ik dat het wat demotiverend kan werken.
Het voorbeeldje met dat modellen vind ik wel een goed idee. Het kan mensen die niks afweten van modelling (zoals ik) aanzetten om eens iets te proberen in die context. Dit geldt natuurlijk ook voor battles met vectoren, pixel-based, ed..
.
het leek nogtans da ge het over uzelf hadRhodariel zei:Komaan mensen!! Ik schrijf hier niet over m'n eigen hé. Ik doe da ook voor de fun ze, nie om te winnen.
Maarja, ik zie dat de meesten me toch niet begrijpen en dat het puntensysteem er toch komt. Dus, I rest my case!![]()
vandaar de verwarringDJ_Trash zei:vin de associatiesi n dezen battle soms wel wa (te) ver gezocht. Sjans da er nog bepaalde mensen voortbouwen op vorige postings... of alels wa gepost is combineren etc.