Archief - BATTLE: RODIN free for all

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ecko

Legacy Member
<take>
memories.jpg

vogelnestje

Legacy Member
>TAKE<

duidelijk de eerste keer ;) sorry bij deze ma wou es proberen... if it's too bad just ignore it :sad:

battle6qy.jpg

dresse

Legacy Member
mooie dingen hier ontsproten, mar wordt het niet eens tijd voor een andere battle :)

dresse

Legacy Member
de "geletterden"
boehoe... kan ik er aan doen dat ze zich op ons hogeschooltje meer focussen op wat later ook echt van pas gaat komen... :)

Bram

Legacy Member
dresse zei:
de "geletterden"
boehoe... kan ik er aan doen dat ze zich op ons hogeschooltje meer focussen op wat later ook echt van pas gaat komen... :)
kan ik er aan doen dak nog altijd in de examens zit??? (kzou beter gaan maffe :p)

Tsjernobyl

Legacy Member
Is er iemand bezig met een volgende battle? en wat mag dat dan zijn? :)

Anendel

Legacy Member
Ik heb wel een ideetje, maar weet niet of het hier is toegelaten.
Ipv een battle, zou ik nog eens ne mural willen, maar dan vertikaal ipv horizontaal.
Én, het zou binnen een bepaald thema (moeten) vallen, of althans beginnen. Hoe het evolueert speelt niet zozeer een rol, als het allemaal maar "kindvriendelijk" blijft. Want, ik zou dit op een kleine niet-commerciële website van mij willen zetten, waar redelijk veel kinderen en jongeren passeren.

Indien de mods dat hier zien zitten, wil ik wel vertellen waarover het juist gaat.
Dus: mural ipv battle "binnen een bepaald thema" (er mag natuurlijk worden afgeweken, maar de algemene 'tone of voice' zou liefst toch rond bepaald thema hangen).
Geen schokkende of expliciete beelden.
Uiteraard met vermelding van nick, naam, link, foto... whatever you desire.

LunchBox

Legacy Member
kindvriendelijk, ok mista's sitting this one out :)

ge moogt altijd'n PM sturen met meer uitleg anendel, of gewoon de post ineens doen en zien wat de respons wordt.

Mistabeen

Legacy Member
ik ben kindvriendelijk -_- ik hou van kinderen of ze nu 5 of 14 zijn, zolang ze maar lekker strak zijn :unsure:

soit ff ontopic toch: ik ben die murals/tennis battles toch al ff beu nu, dit is nu de 2e da hier staat op een (relatief) korte tijd en ge ziet hoe actief deze battle was, dus vrees ik dat het nie echt een groot succes ga zijn.
Mss moesten we maar eens wa actiever worden qua battles op dit forum, beetje in de stijl van worth1k ma dan me wa meer tijd, laat ons nu zeggen een bepaalde soort battle elke week, dan eens een photoshop battleke, dan een tennisbattle, dan eens een 3d battle, illustratiebattle...
alhoewel ik weet da er meerdere battles tegelijk mogen lopen, tzou denk ik veel handiger zijn moest er telkens 1 echt actieve battle zijn, dit kan ook mensen aansporen om nieuwe technieken te gaan leren.

dresse

Legacy Member
² mista, vooral dat deel van die strakke kindjes :)

en kzou het ook leuk vinden als er een soort van systeem zou komen waaraan er kan gezien worden wie al het meeste battles heeft gewonnen. want nu als ge wint hebt ge der ni veel aan... ma anders kunnen we in de sticky (diene van de regels ofzo, maakt ni uit :) ) zetten wie wat gewonnen heeft, en diegene die gewonnen heeft mag da ook in zen sig zetten :cool: :p (zoals da fancy bekerke op cgtalk...)

en als er iemand onterecht een gewonnen battle in zen sig zet wordt die gebanned !! :evil:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan