Massis
Legacy Member
onlangs bij Grin (http://www.grin.be) langsgeweest en wat leren werken met 3dsmax, na een twee tal uurtjes kwam dit als eerste resultaat:
http://users.pandora.be/leon.ramaekers1/spaceship2.avi
(9.2mb)
tell me what you think zou'k zeggen...
mij thuis ook nog wat geamuseerd en dit gemaakt:
http://users.pandora.be/leon.ramaekers1/spacetakeoff_large.avi
(4.9mb)
http://users.pandora.be/leon.ramaekers1/spaceship2.avi
(9.2mb)
tell me what you think zou'k zeggen...
mij thuis ook nog wat geamuseerd en dit gemaakt:
http://users.pandora.be/leon.ramaekers1/spacetakeoff_large.avi
(4.9mb)



ad: zal int vervolg sjiek zegge 
. Nu lijkt het 'gemaakt met de PC', zorg ervoor dat het uiteenspat in allemaal kleine deeltjes en het zit snor. Zo is het in het echt ook niet, maar wieweet wat het resultaat is van een laserbeam van een ruimteschip...