Archief - BEGINNER: 3d spaceship

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dresse

Legacy Member
sja, visueel terkt het op geen ballen, ma toch sjeyk da ge die knopjes al na twee uur weet staan, dus das toch al sjeyk...

TheAntropoid

Legacy Member
ik vind het zeer goed..
nit op dien hater letten..
voor nen total noob ist mooi werk..

dresse

Legacy Member
ik nen hater?
ik zeg wat het is.
tis heel normaal da ge na twee uur 3D geen visuele spektakels moet gaan verwachten, dusja, het trekt ook op ni veel... ma natuurlijk voor nen total noob is het mooi werk ja... mooi dat em zo snel al de knopjes weet staan...
ma het werk zelf kan'k ni schoon vinden...

TheAntropoid

Legacy Member
ik weet het, maar uw commentaar vind ik nogal dénégrerend...
Zeker als crew member...

dan zeg je beter niets...

Holy Paladin

Legacy Member
denigrerend dus
en neen, is niks mis met zijn comment, of uw comment van total noob is even erg

Floyd

Legacy Member
dresse, waarom negeert gij eigenlijk zo bewust het feit dat "sjiek" in de volksmond alzo wordt geschreven? :)
Voor de rest ben ik wel akkoord: voor een eerste keer is het bijzonder geslaagd, omdat je er precies al niet slecht mee overweg kan, maar op zich ziet het er voor mij niet erg esthetisch uit.
Blijven oefenen!

Massis

Legacy Member
LunchBox zei:
crew members zijn ook maar mensen :cry:
arm lunchboxje toch *aai*


enne : ik BEN total noob @ 3dsmax, vind het dus ook niet erg als ze mij zo noemen :)

toch thnx for the comments :p

dresse

Legacy Member
sorry floyd :sad: zal int vervolg sjiek zegge :)

en lunchbox, spreek voor uzelf eh, gij zijt misschien maar mens, maar ik met men goddelijke lichaam, meesterlijke talenten, en een gelaat waar zelfs brad pitt jaloers op is, voel me comfortabeler als ze me aanspreken met "Halfgod"

:unsure:

dresse

Legacy Member
elke halfgod heeft zijn imperfectheden... darom staat die "half" er ook :)

LunchBox

Legacy Member
sinds kort snijdt hij zijn bokes met links :p

@punkrockdude: het filmpje mag dan nog niet helemaal "snor" zitten, ik vind dat het wel weergeeft hoe breed je meteen bent gegaan in die twee uurtjes. modeling/texturing/particles/lens-effects.. je hebt't allemaal bekeken op die korte tijd. gun jezelf nu de tijd om elk facet afzonderlijk in-depth te bekijken en dan komt dat zeker goed. we zien alvast dat je'r interesse voor toont.

Massis

Legacy Member
@ lunchbox, dat was dan ook de bedoeling :)
hopelijk volgen er snel meer sessies met Grin, want op uzelf leren gaat, maar iemand langs u hebben die er alles van weet en u tips 'n tricks kan leren waar nodig is toch nog leuker zenne :p

Floyd

Legacy Member
dresse zei:
sorry floyd :sad: zal int vervolg sjiek zegge :)
Wat een vreemde conclusie! Ik vroeg waarom je iets deed! Ik heb er geen probleem mee of zo, vroeg het mij gewoon af. :)

Cell

Legacy Member
al zeer goed !
zou zelf totaal niet weten hoe ik het moet doen ^^
zeer mooi voor de eerste keer

sexymofo

Legacy Member
punkrockdude zei:
@ lunchbox, dat was dan ook de bedoeling :)
hopelijk volgen er snel meer sessies met Grin, want op uzelf leren gaat, maar iemand langs u hebben die er alles van weet en u tips 'n tricks kan leren waar nodig is toch nog leuker zenne :p

Uw filmke is opeens zoveel minder waard imo.

Khad zoiets van: 2uurkes en da gemaakt, nice. Een aankomend talent.
Ma nu horen we dat er iemand langszat die zowat zegt hoe ge alles moet doen. Mja dan gaat het 10 keer sneller en gemakkelijker natuurlijk. Dus die 2 uur is nie echt realistisch.

Tziet er nice uit zunne, ma khad den indruk da ge da in 2 uur op uw eigen had gemaakt. Slaat nu wa tegen vinnek

Anoniem0

Legacy Member
ik vind het goed gedaan. :niceone: veel oefenen en je gaat steeds beter worden.
:applause:

i would kill for a job like 3d visualisaties
ma ik zen een autodidact. niet echt een diploma.

wete gullen zo geen goei bedrijven voor te solliciteren?

Ironpole

Legacy Member
Ik heb het 1ste filmpke gezien, en ik vind het storend dat de planeet uiteen spat in enorm grote particles :eek: . Nu lijkt het 'gemaakt met de PC', zorg ervoor dat het uiteenspat in allemaal kleine deeltjes en het zit snor. Zo is het in het echt ook niet, maar wieweet wat het resultaat is van een laserbeam van een ruimteschip...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan