Robken
Legacy Member
allahmcbeal zei:ik vind het goed gedaan.veel oefenen en je gaat steeds beter worden.
:applause:
i would kill for a job like 3d visualisaties
ma ik zen een autodidact. niet echt een diploma.
wete gullen zo geen goei bedrijven voor te solliciteren?
ik ben ook autodidact, m'n baas is ook autodidact....das nog altijd de beste manier, omdat ze bewijst dat je doorzettingsvermogen hebt.
