Thorens zei:
Het gaat de goede richting uit. Nu nog iets aan de kleuren doen en de plaatsing.
A propos, uw WP is te groot. Moet 1024*768 zijn.
geen probeem, 1280*960 zijn toch in verhouding hetzelfde als 1024*768 dus das direct gedaan, ma ik ga het nu gewoon op hogere resolutie afmaken
TAMBIMAN zei:
Conceptueel: als de xbox de realiteit moet nabootsen, klopt het niet dat er auto er overduidelijk virtueel uitziet. Vb. de grootste troef van Xbox is dat de wereld zo mooi in de wagens reflecteert, en dat is nu niet het geval. (Dus waarschijnlijk is de prent mooier met de virtuele achtergrond)
Misschien is het beter -als we uw concept even doordenken- dat ge een volledige IRL foto neemt, en hier en daar suggereert dat de foto een 3D render is. Vb. een foto van een echte auto waarover ge op een deel een wireframe rendert. Idem voor de omgeving. 't Is maar een suggestie.
ja, wel een goed idee van u, ma het grote probleem is da ik benange ni genoeg ervaring heb met fotobewerking om zo'n dinge te kunne verwezelijken
pieta zei:
miss der voor zorgen dat uit uw uitlaten de tekst komt? dus tekst=uitlaatgassen

?
zal is proberen, ma ik denk ni da da de goeie indruk gaat geven
Xoliul zei:
Laatste versie is al redelijk in orde.
Wat ik nog zou doen:
beetje prutsen aan de levels van dat telenet icoontje. Wss gewoon de saturation verlagen.
Ik zou ook de opacity van je letters verlagen, dan passen ze er beter in. Of je kan wat milde layer styles proberen.
ik ga om te beginne de opacity al is verlagen
edit:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopyopacity.jpg
ik heb wat aan het telenet logo zitten prutsen, kweet echt ni of het beter is.
de opacity van de tekst is ook verlaagd
when vertuality becomes reality => 25%
games.telenet.be => 45%