Archief - BEGINNER: X360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xoliul

Legacy Member
Crewleden zijn nu al bezig met favorieten uit te kiezen (ik niet, aangezien ik meedoe), dus ik verwacht de 13e zelf of niet lang erna.

En FEW, ik vind het al veel beter zo, zelf zou ik niet veel meer veranderen.

CtrlAshDel

Legacy Member
dat zeg je enkel omda jij een betere kans zou maken om te winnen ;-)

FEW

Legacy Member
Xoliul zei:
Crewleden zijn nu al bezig met favorieten uit te kiezen (ik niet, aangezien ik meedoe), dus ik verwacht de 13e zelf of niet lang erna.

En FEW, ik vind het al veel beter zo, zelf zou ik niet veel meer veranderen.
dan zal het prolly hierbij blijven, ik ga gewoon op nog een paar reacties wachten :)

CEPTIFILE

Legacy Member
belichting klopt niet.. auto en achtergrond hebben totaal andere belichting sfeer.. achtergrond afbeeldingvind ik niet proper uitgesneden.. als beschouwer word je naar een hoek geleid war vervolgens niks interressants zit vind ik..
typografie is al stukken beter idd.. maar de regel afstand mag groter wat bij betreft.. maar ik zie wel progressie :niceone:

FEW

Legacy Member
CEPTIFILE zei:
belichting klopt niet.. auto en achtergrond hebben totaal andere belichting sfeer.. achtergrond afbeeldingvind ik niet proper uitgesneden.. als beschouwer word je naar een hoek geleid war vervolgens niks interressants zit vind ik..
typografie is al stukken beter idd.. maar de regel afstand mag groter wat bij betreft.. maar ik zie wel progressie :niceone:
achtergrond ni mooi uitgesneden? ma ik heb nix gedaan aan die achtergrond...

ik heb nu wat met brightness en contrast zitte spelen zodat de auto wat mee bij de omgeving past:
orgineel:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopy7.jpg

contrast en brightness anders:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopycontrast.jpg

CEPTIFILE

Legacy Member
ja oogt beter.. maar ik zie al wat r aan de hand is emt de achtergrond, waarschijnlijk moest de orginele foto het hebben van het scherpte diepte contrast, rechts vooor scherp, links/achter onscherp.. probleem is dat de auto nu over het scherpe blikvangende weg dek is gezet waar door de kracht van de afbeeling te neit gedaan wordt..

let ook op dat de auto in dit geval eigelijk onscherpe en scherpe delen moet hebben

FEW

Legacy Member
CEPTIFILE zei:
ja oogt beter.. maar ik zie al wat r aan de hand is emt de achtergrond, waarschijnlijk moest de orginele foto het hebben van het scherpte diepte contrast, rechts vooor scherp, links/achter onscherp.. probleem is dat de auto nu over het scherpe blikvangende weg dek is gezet waar door de kracht van de afbeeling te neit gedaan wordt..

let ook op dat de auto in dit geval eigelijk onscherpe en scherpe delen moet hebben
ja, ma das weer wa te moeilijk voor mij, ma de voorkant van de auto is toch net iets minder scherp? nuja, doet er ni toe. ik ga deze versie op 1024*768 zette en doorsturen :)

TAMBIMAN

Legacy Member
Het probleem is dat de auto, die eigenlijk de eyecatcher is, in een donker schaduwgat lijkt te vallen in de laatste versie.

FEW

Legacy Member
TAMBIMAN zei:
Het probleem is dat de auto, die eigenlijk de eyecatcher is, in een donker schaduwgat lijkt te vallen in de laatste versie.
ja, de schaduw is mss wat te donker, ma da ligt weer buiten mijn capaciteiten om da op te lossen ;)

maja, toch bedankt iedereen om mij tips te geven etc voor deze wallpaper ;)

edit:
prolly laatste update :p
ik vond het geheel nogal donker dus heb ik nog wat met brightness en contrast gespeeld.

voor:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/few-360contest1-1280.jpg

na:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/few-360contest2-1280.jpg

ik denk da iedereen het ermee eens zal zijn da het nu beter is.
vooral die linker bovenhoek geeft nu een mooi effect vind ik :)

Thorens

Legacy Member
Het ziet er inderdaad "ok" uit. Ik zou het zo inzenden, waardige participant in deze wedstrijd, zeker als je naar andere inzendingen kijkt :)

FEW

Legacy Member
Thorens zei:
Het ziet er inderdaad "ok" uit. Ik zou het zo inzenden, waardige participant in deze wedstrijd, zeker als je naar andere inzendingen kijkt :)
merci voor het compliment ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan