Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dan zal het prolly hierbij blijven, ik ga gewoon op nog een paar reacties wachtenXoliul zei:Crewleden zijn nu al bezig met favorieten uit te kiezen (ik niet, aangezien ik meedoe), dus ik verwacht de 13e zelf of niet lang erna.
En FEW, ik vind het al veel beter zo, zelf zou ik niet veel meer veranderen.

achtergrond ni mooi uitgesneden? ma ik heb nix gedaan aan die achtergrond...CEPTIFILE zei:belichting klopt niet.. auto en achtergrond hebben totaal andere belichting sfeer.. achtergrond afbeeldingvind ik niet proper uitgesneden.. als beschouwer word je naar een hoek geleid war vervolgens niks interressants zit vind ik..
typografie is al stukken beter idd.. maar de regel afstand mag groter wat bij betreft.. maar ik zie wel progressie![]()
ja, ma das weer wa te moeilijk voor mij, ma de voorkant van de auto is toch net iets minder scherp? nuja, doet er ni toe. ik ga deze versie op 1024*768 zette en doorsturenCEPTIFILE zei:ja oogt beter.. maar ik zie al wat r aan de hand is emt de achtergrond, waarschijnlijk moest de orginele foto het hebben van het scherpte diepte contrast, rechts vooor scherp, links/achter onscherp.. probleem is dat de auto nu over het scherpe blikvangende weg dek is gezet waar door de kracht van de afbeeling te neit gedaan wordt..
let ook op dat de auto in dit geval eigelijk onscherpe en scherpe delen moet hebben

ja, de schaduw is mss wat te donker, ma da ligt weer buiten mijn capaciteiten om da op te lossenTAMBIMAN zei:Het probleem is dat de auto, die eigenlijk de eyecatcher is, in een donker schaduwgat lijkt te vallen in de laatste versie.




merci voor het complimentThorens zei:Het ziet er inderdaad "ok" uit. Ik zou het zo inzenden, waardige participant in deze wedstrijd, zeker als je naar andere inzendingen kijkt![]()
