Archief - BEGINNER: X360 contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TiB0

Legacy Member
er is iets serieus mis met dat perspectief :unsure: En waar staat de games.telenet.be? De wallpaper moest niet over XB360 gaan als je het nog niet wist :D

D-1337

Legacy Member
is dat niet gewoon een wallpaper met dat xbox logo + mooi zinneke bij ?

FEW

Legacy Member
D-1337 zei:
is dat niet gewoon een wallpaper met dat xbox logo + mooi zinneke bij ?
nee, van die auto heb ik een screen in most wanted genome en op een schoon achtergrondje geplakt :)

edit:
een beetje bewerkt:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopy1.jpg
perspectief juist gezet, xbox logo weg, telenet erbij gezet + logo op nr plaat

edit2:
een paar textures geprobeerd
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopy2.jpg
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopy3.jpg
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopy4.jpg

Thorens

Legacy Member
Laat die basiseffectjes maar achterwege. Het telenetlogo moet beter geïntegreerd worden en uw typografie, mijn god, doe er iets aan. :)

FEW

Legacy Member
is die typografie zou fout? ik wilde het zo abstract mogelijk houden :)

Thorens

Legacy Member
Ja, ze staat daar maar wat te zweven op een prent. Lelijk te wezen. Compleet fout lettertype gekozen. En de grootte is ook niet "je-dat".

REDNIK

Legacy Member
kvind het wel iets hebben, die 1st en 2de texture. zeker voor een beginner :p. ben dan nie echt ne kenner op gebied van art :D

Typhon`

Legacy Member
- logo slecht ingebracht
- screenshot barslechte kwaliteit
- 2 seconden werk -> wees creatiever, werk een beter idee uit,...

Ik durf wedden dat je het zelf geen dag volhoud met zo'n wallpaper op je scherm.

(wees niet te hard aub ): Tis hier niet teletubbieland hé, goede kritiek=bijleren.
Niks irritanter dan alleen maar een "prachtig" en "wow zo chiek".

Thorens

Legacy Member
Lettertype is zowaar nog slechter! Kijk eens wat rond naar de betere werkjes hier, hoe die de tekst hebben geïntegreerd :)

FEW

Legacy Member
Thorens zei:
Lettertype is zowaar nog slechter! Kijk eens wat rond naar de betere werkjes hier, hoe die de tekst hebben geïntegreerd :)
ja kweet het, ma ik heb al gezocht achter het het lettertype van het xbox 360 logo, ma nog nix gevonde :)

Thorens

Legacy Member
FEW zei:
ja kweet het, ma ik heb al gezocht achter het het lettertype van het xbox 360 logo, ma nog nix gevonde :)
Daar moet je niet achter zoeken :) Je moet zoeken achter een lettertype dat past in jouw screenshot.

Thorens

Legacy Member
Het gaat de goede richting uit. Nu nog iets aan de kleuren doen en de plaatsing.

A propos, uw WP is te groot. Moet 1024*768 zijn.

TAMBIMAN

Legacy Member
Conceptueel: als de xbox de realiteit moet nabootsen, klopt het niet dat er auto er overduidelijk virtueel uitziet. Vb. de grootste troef van Xbox is dat de wereld zo mooi in de wagens reflecteert, en dat is nu niet het geval. (Dus waarschijnlijk is de prent mooier met de virtuele achtergrond)

Misschien is het beter -als we uw concept even doordenken- dat ge een volledige IRL foto neemt, en hier en daar suggereert dat de foto een 3D render is. Vb. een foto van een echte auto waarover ge op een deel een wireframe rendert. Idem voor de omgeving. 't Is maar een suggestie.

pieta

Legacy Member
miss der voor zorgen dat uit uw uitlaten de tekst komt? dus tekst=uitlaatgassen:)?

Xoliul

Legacy Member
Laatste versie is al redelijk in orde.
Wat ik nog zou doen:
beetje prutsen aan de levels van dat telenet icoontje. Wss gewoon de saturation verlagen.
Ik zou ook de opacity van je letters verlagen, dan passen ze er beter in. Of je kan wat milde layer styles proberen.

FEW

Legacy Member
Thorens zei:
Het gaat de goede richting uit. Nu nog iets aan de kleuren doen en de plaatsing.

A propos, uw WP is te groot. Moet 1024*768 zijn.
geen probeem, 1280*960 zijn toch in verhouding hetzelfde als 1024*768 dus das direct gedaan, ma ik ga het nu gewoon op hogere resolutie afmaken

TAMBIMAN zei:
Conceptueel: als de xbox de realiteit moet nabootsen, klopt het niet dat er auto er overduidelijk virtueel uitziet. Vb. de grootste troef van Xbox is dat de wereld zo mooi in de wagens reflecteert, en dat is nu niet het geval. (Dus waarschijnlijk is de prent mooier met de virtuele achtergrond)

Misschien is het beter -als we uw concept even doordenken- dat ge een volledige IRL foto neemt, en hier en daar suggereert dat de foto een 3D render is. Vb. een foto van een echte auto waarover ge op een deel een wireframe rendert. Idem voor de omgeving. 't Is maar een suggestie.
ja, wel een goed idee van u, ma het grote probleem is da ik benange ni genoeg ervaring heb met fotobewerking om zo'n dinge te kunne verwezelijken :p

pieta zei:
miss der voor zorgen dat uit uw uitlaten de tekst komt? dus tekst=uitlaatgassen:)?
zal is proberen, ma ik denk ni da da de goeie indruk gaat geven :)


Xoliul zei:
Laatste versie is al redelijk in orde.
Wat ik nog zou doen:
beetje prutsen aan de levels van dat telenet icoontje. Wss gewoon de saturation verlagen.
Ik zou ook de opacity van je letters verlagen, dan passen ze er beter in. Of je kan wat milde layer styles proberen.
ik ga om te beginne de opacity al is verlagen :)

edit:
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/Contest/Contestcopyopacity.jpg
ik heb wat aan het telenet logo zitten prutsen, kweet echt ni of het beter is.
de opacity van de tekst is ook verlaagd
when vertuality becomes reality => 25%
games.telenet.be => 45%
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan